Prašymas išslaptinti ištirti AN-2 lėktuvo katastrofos priežastis

2015, birželio 9, 20:00 | kategorija LPT | atsiliepimų (12) | peržiūrų 697 | Spausdinti šį Įrašą | Sarmatai

Lietuvos Respublikos Prezidentei Daliai Grybauskaitei

Lietuvos Respublikos Seimui

Lietuvos Respublikos Vyriausybei

                     PRAŠYMAS

2015 m. birželio 9 d. Vilnius

Pritariame JE Prezidentės Dalios Grybauskaitės pareiškimui, kad lėktuvo AN-2 pilotų tragedija Baltijos jūroje sukrėtė visą Lietuvą. Šio lėktuvo pakėlimas ir atliktas skubus nuskandinimas patvirtina Lietuvos valstybės moralinį nuopuolį ir teisės aktų ignoravimą, nepagarbą avarijos metu žuvusiems lakūnams profesionalams. Siekis nuslėpti lėktuvu AN-2 gabentą krovinį ir netirti avarijos priežasčių patvirtina, kad Lietuvos valdžia tai padarė sąmoningai, o aplinkybes paskelbus valstybės paslaptimi siekia išvengti atsakomybės dėl sprendimo gabenti uždraustą krovinį.

Kreipiamės į Jus, siekdami, kad tokio pobūdžio avarijos nepasikartotų ir keistųsi valstybės požiūris į aviaciją. Vadovaujamės:

– Europos Parlamento ir Tarybos Reglamento (ES) Nr. 996 (2010 m. spalio 20 d.) Dėl civilinės aviacijos avarijų ir incidentų tyrimo ir prevencijos (Direktyva 94/56 EB), patvirtintais nuostatais;
– 1944 m. gruodžio 7 d. Čikagos konvencijos standartų ir rekomenduojamos praktikos 13-uoju priedu „Avarijų ir incidentų tyrimas“;
– LR įstatymu dėl teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų;
– LR Seimo statutu;
– LR Nepriklausomybės Akto signatarų statuso įstatymu.

Prašome išslaptinti ir paskelbti visą informaciją  apie avarijos priežastis, pasekmes bei apie šiame lėktuve gabentą draudžiamą, slaptą krovinį ir kieno nurodymu ar sprendimu tai buvo daroma.

Lėktuvas turi būti nedelsiant iškeltas, o avarijos priežastys – ištirtos. Minėtieji tarptautinės oro teisės aktai imperatyviai teigia, kad saugos tyrimais turi būti siekiama vienintelio tikslo – ateityje išvengti avarijų ir incidentų, o ne vien tik nustatyti, kas kaltas ar atsakingas; kad su aviacijos sauga susijusių incidentų tyrimo išvadų ataskaitos, analizė ir sklaida yra būtinos, norint pagerinti oro transporto saugą.

Tam, kad būtų užtikrintas klientų pasitikėjimas oro transportu, į avarijas ore privaloma reaguoti nedelsiant, o tyrimų rezultatus kuo skubiau skelbti viešai. Tai – ir Lietuvos valstybės pagarbos žuvusiesiems, ir Lietuvos valstybės brandumo bei garbės klausimas.

Pagarbiai,

Aviacijos ekspertas: Jonas Mažintas
Seimo narys: Audrius Nakas
Signataras Zigmas: Vaišvila

an-2 paveikslėlis

 

Sarmatai

Gerbiami skaitytojai, jeigu manote, kad informacija pateikta sarmatas.lt tinklapyje buvo jums nors kažkiek naudinga - jūs galite paremti tinklapį SMS žinute arba piniginiu pavedimu į redaktoriaus sąskaitą. Visos jūsų paaukotos lėšos eis tinklapio plėtrai. Iš anksto dėkojame.

Pasidalinkite su sarmatas.lt savo naujiena ar video siužetu!

Gauti naujienlaiškį per Google FeedBurner



Naujienos iš interneto

Atsiliepimų 12

  1. Gojus 2 says:

    Net taip…

  2. Ec says:

    Iš techninės pusės buvo padarytas pats sudėtingiausias darbas – surastas ir beveik iškeltas lėktuvas. Pagal darbo ir išlaidų apimtį padaryta ~80-90% darbo. Atgal jį gramzdint visiškai prasilenkia su logika, slaptas krovinys logiką pagrindžia. Įdomu ar nuskendęs lėktuvas yra Lietuvos teritoriniuose vandenyse?

  3. Mindas says:

    valstybės paslaptimi matyt jau tampa laikyti bet kokį viršuje sėdinčių pirstelėjimą, o čia lėktuvas ir galimas krovinys…tai kur čia neįslaptinsi…

  4. PP says:

    Tai ką jie ten galėjo gabenti?

  5. Nu jo says:

    Patys nukepė per pratybas, tai daba reik uodegą sukt… Negi rėksi, kad rusai puola?

  6. PP says:

    O kodėl gi ne? Juk interete „patriotai“ ir verčia kaltę rusams.

  7. Ec says:

    Aplamai nenuostabu, Lietuvoje tiek bylų kurių negalima tirti, kad jų pavadinimų sąrašas į komentarų skiltį netilptų. Vienas saugo grifas „Slaptai“, kitas – kapinės, trečias – tyla iš valstybės institucijų, o šią virš 100 m vandens sluoksnis. Ir matyt pastarasis paslapties šydas lengviausiai pakeliamas

  8. Mindaugas says:

    Gal gabeno kokias nors slaptas CŽV instrukcijas? Nors vargu, tokie dalykai gabenami diplomatiniu paštu, kurio niekas netikrina.

  9. PP says:

    O gal tie pilotai ar kas skrido tuo lėktuvu buvo kažkam per daug pavojingi?

  10. Gojus says:

    gal ir galima visur konspiraciją įtart, bet gal ir sugest galėjo ir pats nukrist…

  11. Ec says:

    Jei pats būtų nukritęs, iškeltų ir išsiaiškintų priežastis. O super didelė iškėlimo kaina – blefas, palyginkit patys, 1.kiek kainuoja surasti jūroje 100m gylyje lėktuvą, 2. dideliame gylyje pritvirtinti jį prie iškėlimo įrangos, 3 iš 100 m gylio iškelti į 5 m gylį ir iš 5 m gylio iškelti ant denio ar bet kokios platformikės arba po vandeniu parplukdyti iki kranto. Sveria jis gi ne 20 tonų

  12. Vilpišius >> Ec says:

    Visumoj – panašiai. Tik aš primetu (fantazuoju) – tarkim, antikos laikais, prie senovės Elados (Graikijos) krantų nugrimzta koks vertingas 3,5 t. masės krovinys. Tai Archimedo vadovaujama komanda nugramzdina link jo porą tuščių banginio pūslių, kabliais užtraluoja ir pro jaučių žarnų junginį nuo paviršiaus pripumpuoja į tas pūsles oro – krovinys sėkmingai (be jokių ten kranų nuo banguojančio denio pagalbos) pats išplūduriuoja į paviršių.
     Matyt, šiuolaikiniai „Mammoet-Lietuva“ (h-mm, įdomi „dukterinė“ kompanija – dar viena „muitinės tarpininkė“?) ekspertai neperpranta, kad lėktuvo sparnai reikalingi, kad jį nuo žemės atplėšt ir ore išlaikyt, taigi ir jų plotas – gan solidus . . Žo – nesuvedė, kad vandens tankis už oro kelis-šimt-kart svaresnis, tai sparnus per bangeles ir nurovė – lietuviškieji Byvio ir Tešlagalvio atitikmenys.
     Galima ir kita versija – antikinė technologija per pigi būtų – otkato nepasidarysi, tai dėl kažkokių ten darbo bitelių pilotų neapsimoka rankų tept – juk ne NATO naikintuvo pilotai (!) . . .

Rašyti atsiliepimą

Paaiškinimas,
Atsiliepimų skiltis skirta pasidalinti savo nuomone straipsnio tema, ir mums svarbios jūsų nuomones.
Tuo pačiu norime priminti, kad tai nėra skaitytojų tarpusavio rietenų sritis, todėl prašome valdyti savo
emocijas ir nepaversti šios vietos balaganu ir/ar keiksmų mokykla. Taip pat bus sulaikomi iš PROXY
serverių rašomi komentarai.
Komentarai nėra cenzūruojami, bet programa gali automatiškai išmesti atsiliepimus, su keiksmažodžiais.
P.S. Siekiant apsisaugoti nuo reklaminių robotų, peržiūrai taip pat bus sulaikomi komentarai, kuriuose
bus rasta nuorodų, tad rekomenduojame jas dėti be pradinių "http" ir "www".

Svetainę nuo spamo saugo Akismet. Sužinokite kaip naudojami jūsų duomenys.

top