Džonas Venari. „Heteroseksualios Amerikos „taisymas” – detali strategija, siekianti homoseksualumą padaryti priimtiną visuomenei

2013, liepos 10, 21:48 | kategorija Ideologija | atsiliepimų (2) | peržiūrų 988 | Spausdinti šį Įrašą | Sarmatai

paveikslėlisPristatome JAV žurnalisto Džono Venari straipsnį, kuriame detaliai aptariama homoseksualizmo propaganda ir visuomenės manipuliavimo bei indoktrinavimo strategija. Nors šis straipsnis publikuotas 2011 metais, o pati strategija – 1987 m., daugelis šiame tekste aptariamų strateginių ir taktinių propagandos elementų išlieka aktualūs ir pastebimi šiomis dienomis.


Dar 2011 m. vasario pabaigoje Barakas Obama paskelbė, kad jis ir jo Teisingumo departamentas nebegins „Santuokos apsaugos akto” (angl. Defense of Marriage Act – DOMA), remdamasis tuo, kad šis aktas yra antikonstitucinis.

1996 Akte skelbiama, kad valstybės įstatyme „žodis „santuoka” reiškia tik legalią vienos moters ir vieno vyro, kaip vyro ir žmonos, sąjungą”[1]. Tai užkerta kelią vyriausybei pripažinti vienos lyties „santuokas”, kurios tuomet turėtų ir visas mokesčių, socialinės apsaugos ir kitas programas.

Akivaizdu, kad Obama kryptingai dirbo tam, kad būtų nutiestas kelias valstybės taip vadinamosios vienos lyties „santuokos” pripažinimui. Šiuolaikiniai masinės informacijos šaltiniai teigia, kad amerikiečių skaičius, kurie mano vienos lyties „santuokas” esant priimtinas, skaičius didėja.

Ir tai mums byloja ne apie esamą gebėjimą pripažinti objektyvius moralinius įstatymus, tačiau apie moralinį bankrotą.

Vienas paskutinių Obamos teiginių dėl DOMA kelia klausimą, kaip gali būti, kad vis didesnis amerikiečių skaičius vienalytes „santuokas” laiko esant normaliomis?

Galima vardinti daug priežasčių, tarp kurių yra didelis skaičius katalikų teologų ir prelatų, kurie nesugeba paaiškinti tikrųjų Katalikų tikėjimo moralinių nuostatų, tuomet bažnyčios autoriteto nuosmukis po Vatikano II susirinkimo ir kt. Šiuolaikiniai bažnyčios vadovai nebemoko katalikų mokytojų, kad jie gebėtų apginti prigimtinio ir dieviškojo įstatymo principus bei esmę. [2]

Tuo tarpu kitoje pusėje yra veiklios jėgos, ir viena jų yra homoseksualistų aktyvistų kuriamos strategijos.

„Heteroseksualios Amerikos „taisymas”

Sutelksime dėmesį ties išties efektyvia homoseksualų taktika, labai nuosekliai išaiškinta 1987 metų straipsnyje „Heteroseksualios Amerikos „taisymas”, kurios autoriai yra homoseksualų aktyvistai Maršalas E. Kirkas ir Erastas Pilas (Marshall E. Kirk, Erastes Pill) (Erastas Pilas yra Hanterio Madseno (Hunter Madsen) slapyvardis).

Abu vyrai yra labai išsimokslinę. Kirkas buvo Harvardo universiteto neuropsichiatrijos mokslininkas, Madsenas yra politikos daktaras, įgijęs laipsnį taip pat Harvarde ir buvęs visuomenės nuomonės formavimo, įtikinimo bei socialinės rinkodaros ekspertas.

Sakoma, kad „Heteroseksualios Amerikos „taisymas” yra homoseksualų judėjimo „biblija”, nes joje aprašoma strategija, kuri padėtų homoseksualams tapti priimtiniems visuomenėje ir taip pat neigiamai nušviesti tuos, kurie yra homoseksualizmo priešininkai. Visa kampanija yra pagrįsta ne intelektualiais argumentais, tačiau emociniais visuomenės manipuliavimo būdais. (Vėliau autoriai išplėtė savo principus, ir jie iš straipsnio virto knyga „Po baliaus: kaip Amerika nugalės gėjų baimę ir neapykantą 90-aisiais”).

Šiame straipsnyje kalbėsime apie publikaciją (paskelbtą 1987). Kad kuo tiksliau perteiktume to straipsnio dvasią, naudosime kuo daugiau originalių citatų.

Straipsnyje, 1987 metais išspausdintame Gaid (Guide) žurnale, pavadinimu „Heteroseksualios Amerikos „taisymas”, pradedama šiomis eilutėmis:

„Pirmasis tikslas yra amerikiečių visuomenės pripratinimas prie gėjų ir gėjų teisių klausimų. Pripratinti visuomenę reiškia padėti jai žvelgti į homoseksualumą apatiškai vietoj to, kad homoseksualumas keltų kokias nors emocijas”. Autoriai tęsia toliau sakydami, kad jų tikslas homoseksualumą pristatyti kaip vieną iš pasirinkimų, prioritetų, tokių kaip ledų skonis ar sporto šakos. Pvz. jums patinka šokoladiniai, man grietininiai ledai, jūs mėgstat ledo ritulį, aš rankinį. Ir tuomet jokių problemų.

Bent jau pradžioje...”, rašo autoriai, „…mes siekiame, kad visuomenė priprastų, ir nieko daugiau. Mums nereikia ir mes negalime reikalauti visiško norimo vertinimo ar supratimo apie homoseksualumą iš paprasto amerikiečio. Galite pamiršti bandymus įtikinti visuomenę, kad homoseksualumas yra geras dalykas. Bet jei tik jums pavyks įtikinti juos, kad tai tik kitoks dalykas, ir gūžčiojant pečiais jums bus pritarta, jūsų mūšis dėl teisinių ir socialinių teisų bus praktiškai laimėtas. Bet tam kad pasiektumėte jų „trūkčiojimo pečiais” būseną, gėjai kaip klasė turi nustoti būti „paslaptinga, svetima ir nenormali.” Straipsnyje kviečiama masiškai medijos kampanijai, kuri turėtų pakeisti homoseksualų įvaizdį „..ir bet kuri kampanija šiam tikslui turėtų apimti 6 dalykus”.

Štai pateikiame šešis žingsnius, cituojamus Kirko ir Pilo straipsnyje:

„1 žingsnis: kalbėk apie gėjus ir gėjiškumą taip garsiai ir dažnai, kaip tik įmanoma”

Šio principo esmė yra paprastas patarimas…” sako Kirkas ir Pilas, „Bet koks elgesys pradeda atrodyti teisingas, jei tik jis pakankamai dažnai praktikuojamas tavo matomoje aplinkoje ar tarp tavo pažįstamų. Naujo elgesio priimtinumas didės matant, kad tam pritaria ar tai praktikuoja tavo pažįstami”. Žmogus gali pasijausti net įžeistas tokios naujienos, tačiau autoriai pažymi, jog „tol, kol tradicinis vyrukas (Joe Six-pack) nejaus didelio spaudimo elgtis panašiai ir tol, kol nematys fizinės ar finansinės grėsmės sau, jis greit pripras, ir gyvenimas plauks kaip plaukęs.” Laikui einant, žmogus, jo draugai taps nebepriešingi ir priims homoseksualų gyvenimo būdą kaip alternatyvų, tačiau visgi normalų.

„Sumažinti jautrumą homoseksualizmui reikia daug žmonių, kurie daug kalbėtų apie tai neutraliu ir pritariančiu tonu”. Kuo daugiau bus apie tai kalbama, tuo labiau susidarys įspūdis, kad visuomenė bent jau turi skirtingas nuomones. „Net debatai tarp kritikuojančių ir ginančių homoseksualizmą tarnauja mūsų tikslui tol, kol „gerbtini” gėjai yra priekyje ir dėmesio centre ir gali tinkamai save reklamuoti.”

Autoriai taip pat primygtinai skatina gėjiškumą vystyti pasisakymais, o ne homoseksualizmo indoktrinacija: „Pirminėje kampanijos fazėje masės neturi būti šokiruotos ir homoseksualus elgesys neturi būti atstumiantis. Sekso įvaizdžiai neturi būti pirmame plane, ir gėjų teisės turėtų būti kuo labiau pristatomos kaip kažkas abstraktaus, tokio lygio kaip socialinis klausimas”.

Autoriai ypač pabrėžia homoseksualių temų sklaidą vaizdinėse visuomenės informavimo priemonėse, t.y. kine ir televizijoje, kurios „…yra pačios galingiausios įvaizdžio kūrėjos Vakarų civilizacijoje”. Tuo metu (kuomet buvo parašytas straipsnis) vidutinis amerikietis praleisdavo bent 7 val priešais televizorių. „…tos valandos atveria vartus į privatų heteroseksualių žmonių gyvenimą. Pro tokius vartus gali pralįsti Trojos arklys”.

Holivudas yra įvardinamas kaip geriausias įrankis visuomenei prie homoseksualumo pratinti. Autoriai džiaugiasi faktu, kad per pastaruosius 10 metų homoseksualūs personažai tapo nuolat matomi kine ir televizijos programose.

Nuo tada tokie personažai tampa vis dažnesni ir dažnesni, nes visa tai yra homoseksualumo propagavimo strategijos dalis. Pažiūrėkite, pvz. televizijos kanalus “Vil ir Greis” (Will and Grace) arba “L pasaulis” (The L World), arba tokius filmus kaip Broukbek Mountin (Brokeback Mountain), dar tarkime homoseksualius personažus filmuose „Bridžitos Džouns dienoraštis” ar „Gerai, kaip yra” (As Good As It Gets). Simpatiški homoseksualūs personažai vis dažniau atsiranda kine ir televizijoje, ir tai nėra atsitiktinumas.

Kirkas ir Pilas galiausiai visomis jėgomis lieja tulžį and religijos: „Visuomeninė nuomonė yra vienas pirmųjų šaltinių, formuojančių masės vertybes, tačiau religiniai vadovai yra kitas reikalas. Kai konservatyvios bažnyčios smerkia gėjus, yra tik du dalykai, kuriuos galime padaryti tam, kad nugalėtume tikinčiųjų homofobiškumą. Pirmiausia galime naudotis kalbomis, kurios drums moralinius vandenis, tai reiškia, kad skelbsime labiau sukalbamų bažnyčių pritarimą gėjams, keldami teologinius prieštaravimus apie konservatyvias biblinio mokymo interpretacijas ir – keldami neapykantą bei skaldydami juos.”

Jie tęsia toliau: „Antra, mes galime sumenkinti moralinį homofobiškų bažnyčių autoritetą, parodydami juos kaip atgyvenusius ir atsilikusius, pasenusius ir nežinančius naujausių psichologijos atradimų. Prieš galingą institucinę religijos bendruomenę mes turime pasitelkti dar galingesnę mokslo ir visuomeninės nuomonės ataką (Vadinamojo „sekuliaraus humanizmo” skydus ir kardus). Tokia nušventinta sąjunga tokiuose klausimuose kaip skyrybos ar abortai gerai veikė prieš bažnyčias anksčiau. Atvirai kalbant apie homoseksualumo visuotinumą ir priimtinumą, tokia sąjunga gali ir vėl suveikti”.[3]

„2 žingsnis: vaizduokite gėjus kaip aukas, o ne kaip agresyvius kovotojus”

„Norėdami pasiekti pergalę bet kurioje viešojoje kampanijoje, gėjai privalo atrodyti kaip aukos, kurioms reikalinga apsauga, kad heteroseksualūs žmonės nesąmoningai šalia gėjų imtų jaustis turį juos ginti.

Ir jei kita vertus gėjai pristatomi kaip stipri ir galinga gentis, skatinanti karštą, neginčytiną nekonformistinį ir iškrypusį iš visuomenės normų gyvenimo būdą, jie visuomenėj greičiau bus matomi kaip grėsmė visuomenei, o tai tik sutvirtintų priešiškumą ir opoziją jiems.

Dėl šios priežasties mes turime nugalėti mūsų norą visuomenėj demonstruoti savo „Gėjų pasidižiavimą” (Gay Pride), kuomet tai kertasi su gėjo – aukos įvaizdžiu. Ir todėl turime labai delikačiai apmąstyti savo veiksmus, kad neperžengtume ribos tarp to, kad darome įspūdį heteroseksualiems žmonės savo narių skaičiumi ir tarp to, kad galime įžiebti jiems paranoją jų galvose sukeliant mintis, jog “jie [gėjai] mus iš visų pusių supa!”

”Visuomenės informavimo priemonių kampanija, skirtai gėjo – aukos įvaizdžiui kurti, turėtų pasitarnauti simboliai, kurie sumažina visuomenės baimę gėjams, susilpnina jos savigyną ir pagelbsti aukos įvaizdžio kūrimuisi. Praktiškai tai reiškia, jog linksmi apžėlę raumeningi vyrukai būtų gėjų reklamose menkinami, o teigiamai pristatomi gražūs jauni ir seni žmonės, patrauklios moterys. (net nereikia sakyti, kad tokie mažiausiai galinčios būti priimtos grupės kaip NAMBLA (Šiaurės Amerikos vyrų-berniukų meilės asociacija, angl. North American Man-Boy Love Association) tokiose kampanijose išvis neturi matytis – įtariamieji vaikų tvirkinimu niekad neatrodys kaip aukos)”.

Kirkas ir Pilas išskiria skirtingas reklamines idėjas apie „gėjus – aukas”. „Pirmiausia, vyraujantis įvaizdis turi būti gėjų – kaip likimo aukų ta prasme, kad dauguma jų niekada negalėjo nei pasirinkti, nei atsisakyti savo seksualinių polinkių. Reklaminė žinutė turi būti suprantama taip: gėjų žiniomis, jie gimė būdami gėjai, lygiai taip pat kaip jūs gimėte heteroseksualūs, ar baltaodžiai, ar juodaodžiai, ar talentingi, ar atletiški. Niekas jų neapgavo arba nesugundė; jie niekada nesirinko, ir nėra už tai morališkai atsakingi. Tai, ką jie daro, nėra jų sąmoningas valios veiksmas, priešingai – tai tiesiog jiems įgimta. Tokia likimo išdaiga taip pat galėjo kliūti jums!”

Ši strategija jau įgyvendinama visur aplinkui. Pažiūrėkite į Leidi Gagą (Lady Gaga) ir jos paskutinius muzikos klipus, tarkime „Born This Way”. Pažiūrėkite į įsiutusius ir kupinus neapykantos homoseksualus, kurie savo pyktį lieja ant jų priešininkų grupių, tokių kaip ‚Drąsa” (Courage) ar „Exodus dabar” (Exodus Now), kurios siekia padėti moterims ir vyrams kovojant su praktikuojamu homoseksualumu. Jei pasirodo, kad galima įveikti homoseksualumą, tai sunaikina netikrus įrodymus apie gėjų prigimtį ir neįveikiamą jų kitokį potraukį.

Kirkas ir Pilas tęsia, sakydami “Heteroseksualūs žiūrovai turi susitapatinti su gėjais kaip aukomis. Jo ir Jos visuomenei negalima leisti nė sakyti “jie ne tokie kaip mes”. Todėl žmonės, kurie figūruos kampanijose, turi būti malonūs ir protingi, patrauklūs ir gerbiami pagal heteroseksualių žmonių standartus, visiškai niekuo neišsiskiriantys savo išvaizda – kitaip sakant, jie neturi skirtis nuo tų, kuriuos savo kampanijomis mes norime pasiekti.
(Grįžtant prie terminių, kuriuos vartojome praėjusiuose straipsniuose, mūsų kalbėtojai turi būti R-tipo – “heteroseksualūs gėjai”, o ne Q-tipo “akivaizdžiai homoseksualūs”). Tik tokiu atveju reklaminė žinutė bus priimta. Bus sakoma, kad “šie vyrukai yra tik likimo aukos, taip galėjo nutikti ir man.”

Autoriai priduria, kad homoseksualai gali ir neatrodyti maloniai, jei pasirinkta strategija juos padarys tarsi kokio maro aukomis, “…bet faktas yra tai, kad gėjų bendruomenė yra silpna ir turi naudoti silpnųjų manipuliacijos būdus, tarp jų ir supratingumo skatinimą”.

„Antroji reklaminė žinutė bus vaizduojanti gėjus kaip visuomenės aukas.”

„3 žingsnis: Duokite gynėjams teisingą priežastį”

“Visuomenės informavimo priemonių kampanija, kuri reklamuos gėjus kaip visuomenės aukas ir padrąsins heteroseksualius asmenis tapti gėjų gynėjais, turėtų palengvinti gėjų poziciją skelbiant apie savo poreikį būti ginamiems.

Keletas heteroseksualių moterų ir net keletas heteroseksualių vyrų panorės drąsiai ginti homoseksualumą. Dauguma juose prabudusį impulsą ginti silpnesnius sies su teisingumo ar teisės principu, su kokiu nors bendru lygiateisiškumo ir sąžiningo, visų vienodo vertinimo visuomenėje principu. Mūsų kampanija neturėtų reikalauti tiesioginės paramos mūsų praktikoms, tačiau turėtų naudoti antidiskriminaciją kaip pagrindinę temą. Teisė laisvai reikšti idėjas, mintis, tikėjimo laisvė, teisė jungtis į bendruomenes, teisinga ir vienoda teisinė apsauga – tai turėtų būti pagrindinis rūpestis mūsų kampanijoje. “

„Gėjų judėjimui ypatingai svarbu paaiškinti homoseksualumo priežastis pagal visuotinai priimtus teisės ir teisingumo satndarus, kad heteroseksualūs judėjimo gynėjai turėtų nenuginčijamų argumentų prieš moralinius gėjų judėjimo priešų argumentus. Homofobai apvilks savo emocinį pasibjaurėjimą į bauginančius religinių dogmų argumentus, taigi gėjų gynėjai turi būti pasiruošę atremti dogmas savo principais“.

„4 žingsnis: Padarykite taip, kad gėjai atrodytų gerai”

„Tam, kad gėjai aukos atrodytų simpatiški, jūs turite juos vaizduoti kaip Paprastus žmones. Bet šalutinė kampanijos tema turėtų būti agresyvesnė ir kietesnė: atsveriant daugėjančią neigiamą informaciją spaudoje, kad dabartiniai laikai sukėlė homoseksualumą tarp vyrų ir moterų, gėjai turi būti vaizduojami kaip vieni vertingiausių, reikšmingiausių visuomenės narių. Taip taip, mes žinome, kad tai toks senas triukas, kad nuo jo net pelenai byra. Kitos mažumos tai savo reklamose naudoja nuolat ir didžiuodamiesi skelbia pvz. “Ar žinojote, kad šis dids žmogus (ar moteris) buvo …?” Bet ši žinia būtina visiems tiems, kurie vis dar įsivaizduoja gėjus kaip “iškrypusius” – neaiškius, vienišius, nevykėlius, girtuoklius, savižudžius, vaikų grobikus keistuolius”.

Autoriai pabrėžia įžymybių įtraukimo svarbą. „Įžymybės gali būti heteroseksualūs asmenys (kaip gėjų gynėjas Edas Asneris (Ed Asner)) arba gėjai“.

„5 žingsnis: Padarykite taip, kad priešininkai atrodytų blogai”

„Vėlesnėje gėjų kampanijos stadijoje siekiant užtikrinti gėjų teises – daug laiko praėjus po to, kai gėjų reklamos taps įprastos – ateis laikas ryžtingai imtis likusių oponentų. Tam, kad jie taptų buki, juos reikia visaip sukritikuoti. (Tai taps ypač svarbu tada, kai įsitikinę priešai padidins savo galią keturgubai pagieža ir dezinformacija). Mūsų tikslas čia dvigubas. Pirma, mes norime pakeisti didžiumos didžiavimąsi savo homofobijos teisumu į gėdą ir kaltę. Antra, mes norime antigėjus parodyti tokius blogus, kad vidutinis amerikietis norės atsiriboti nuo tokių tipų.”[4]

„Visuomenei turi būti rodomi homofobų šūkiai, kurių bruožai ir įsitikinimai sukels pasibjaurėjimą viduriniajam Amerikos sluoksniui. Tokie įvaizdžiai gali būti: Ku Kluks klanas, reikalaujantis, kad gėjai būtų deginami ar kastruojami; fanatiški [JAV] pietiečiai ministrai, viešai liejantys neapykantą, kuri atrodo ir komiška, ir nesveika; grasinantys pankai, banditai, kaliniai, laisvai kalbantys apie “pydarus”, kuriuos nužudė ar nužudytų; vaizdas nacių koncentracijos stovyklose, kur homoseksualai buvo kankinti ir pasiųsti į dujų kameras”.

Vėliau autoriai aiškina: „Mes jau apibūdinome keletą homofobų vendetai pakenksiančių įvaizdžių: pilni neapykantos ir paniekos religiniai ekstremistai, neo-naciai, Ku kluks klano atstovai jau atrodo siaubingai blogi ir net juokingi (vargu, ar tai sunki užduotis). Šie įvaizdžiai turėtų būti priešpriešinami jų aukoms gėjams naudojant techniką, propagandininkų vadinamą techniką „skliaustuose”. Pvz. kelias sekundes rodomas nutukęs mažų akių pietietis pamokslininkas šaukiantis tokias skanduotes kaip „tie nesveiki, sugedę padarai”. Kol tęsiama ši tirada kaip garso takelis, vaizde pasirodo taikūs, malonūs, simpatiški gėjai; tuomet grįžtame rodydami piktą pamokslininko veidą, ir vėl gėjus, ir t.t. Vaizdinis kontrastas kalbės už save. Ir efektas bus triuškinantis.”

„6 žingsnis: Paramos fondai: čia ateina pinigai”

“Bet kokia masinė kampanija pareikalaus beprecedentinių išlaidų mėnesiams ar netgi metams – beprecedentinės apimties paramos paieškos darbų”, sako autoriai. Homoseksualus jie kviečia aktyviai remti šią kampaniją. “…ir kadangi tie gėjai, neremiantys šeimų, paprastai turi didesnes nei vidutines pajamas, jie gali remti daug daugiau.”

Jie priduria, kad “traukiami turi būti ir gėjai, ir heteroseksualūs asmenys, kuriems rūpi socialinis teisingumas.”

Praėjus dviems metams po straipsnio, savo knygoje “Po baliaus” autoriai jau atvirai išsako savo planą masinei propagandai, padėsiančiai perkeisti Ameriką propaguojant homoseksualumą. Jie rašo: “Kalbėdami mes turime omeny kur kas gilesnį įsiskverbimą, kuris kels grėsmę visam amerikiečio gyvenimo būdui, be kurio jokio tikro visuomeninio pokyčio negali atsirasti. Mes turime omeny skverbimąsi į vidutinio amerikiečio emocijas, protą ir valią per suplanuotą psichologinę ataką, vykdomą visuomenės žiniasklaidos priemonių propagandą tautai. “

Šmeižk krikščionybę

In Pagal Kirko ir Madseno knygą, šmeižto procesas prieš tuos, kurie priešinasi homoseksualumui, pastaruoju metu plečiasi neregėtu greičiu. Pirmiausia ataka nukreipiama į Krikščionybę.

Lesbiečių, gėjų, biseksualų ir transvestitų svetainė (GLBT) yra skirta “neapykantos kalboms” (hate speech) viešinti. Organizacijos aktyvistai teigia, kad šeimą palaikančios organizacijos prisideda prie neapykantos kurstymo, kuomet jie kritikuoja homoseksualumą; ir šie “neapykantos pareiškimai” esą veda prie neapykantos sukurstytų nusikalimų, todėl turi būti draudžiami. Svetainės autoriai homoseksualistų opoziciją lygina su nacistų vykdytu žydų genocidu.

Ta pati svetainė taip pat kaltina šeimos organizacijas vieno gėjaus, koledžo studento Metju Šepard (Matthew Shepard), nužudymu. [6] (nors jis buvo nužudytas vykstant apiplėšimui, o ne dėl orientacijos). [7]

2004 metais protestantų pamokslininkas Švedijoje buvo nuteistas kalėti mėnesį už tai, kad kritikavo homoseksualumą per pamaldas savo bažnyčioje.

San Francisko vyresniųjų taryba (san Francisco Board of Supervisors) praleido rezoliuciją, kurioje religinės grupės kaltinamos taip vadinamais „neapykantos nusikaltimais”, kaip pvz. Metju Šepard nužudymas. Be to, taryba patvirtino rezoliuciją, kuria žiniasklaida skatinama nedėti jokių reklamų, kurias užsako šeimos organizacijos ir kuriose homoseksualai kviečiami keistis.

Niujorke reklaminis plotas su Šv. Rašto eilute buvo nuimtas dėl miesto valdžios spaudimo, kuri traktavo eilutes kaip “neapykantą skatinantį pareiškimą”. [8]

Masačiusetse 2005 m. tėvas Deividas Parkeris (David Parker) buvo suimtas už tai, kad prieštaravo jo vaiko dalyvavimui pradinėje mokykloje vykdomam LGBT propagandos renginyje! Galiausiai jis perkėlė savo vaiką iš tos mokyklos. Teisme jis išbuvo du metus ir pralaimėjo visas apeliacijas. [9]

Visuomenės pritarimas homoseksualams pastaruoju metu užkariavo [JAV] Respublikonų partiją, ir daugelis iš jų nė kiek nebeprieštarauja homoseksualumui.

2010 metų rugpjūtį Glenas Bekas (Glenn Beck) Fox kanalo atstovui Bilui Oreiliui (Bill O‘Reilly), kad jis nemato jokios problemos dėl vienos lyties santuokų. Tai paskatino Vašingtono Spaudos laikraštį išspausdinti pasakojimą, pavadintą „Glenas Bekas, gėjų santuokos advokatas?”

Štai kaip vyko interviu:

Oreilis: “ar jūs tikite, kad gėjų santuoka yra kokia nors grėsmė šaliai?
Bekas: “Grėsmė šaliai?”
Oreilis: “jo, ar tai pakenks šaliai kaip nors?”
Bekas (juodamasis): “Ne, nemanau. Ar gėjai ateis ir mus pagaus?”
Oreilis: “Ne, OK, ar tai pakenks šaliai kokiu nors būdu?”
Bekas: “Aš manau, kad Tomas Džefersonas (Thoma Jefferson) sakė: jei tai nesulaužys mano kojos ar nepakenks mano piniginei, koks man skirtumas?”

„GOProud”, Respublikonų homoseksualų organizacija, remianti vienos lyties santuokų ir atviro homoseksualų tarnavimo JAV armijoje klausimą, rėmė konferenciją “Konservatyviųjų politinų veiksmų konferencija” 2010 metais (Conservative Political Acton Conference (CPAC) Vašingtone, kuri yra turbūt didžiausias konservatyviųjų kasmetinis susitikimas šalyje. CPAC neatsakė į skambučius, kuriuose tikros konservatyviosios grupės nenorėjo leisti GOProud remti konferencijos.”[10]

Neabejotina, kad strategijos ir taktikos, surašytos straipsnyje ir knygoje, yra vykdomos visoje šalyje ir pasaulyje. Homoseksualumas dabar yra brukamas kaip teisingas gyvenimo būdas, iki tokio lygio, kad Kalifornijoje atsirado reikalavimas dėstyti “gėjų istoriją” viešosiose mokyklose. Nėra jokios abejonės, kad gėjų bei korumpuotų politikų planas yra tokius reikalavimus įvesti visoje šalyje.[11]

Mumis manupuliuojama bei su mumis neskaidriai elgiamasi.
Jei ši tendencija nebus sustabdyta Katalikų bažnyčios mokymu prieš homoseksualumą aukščiausiu lygiu, galutinis rezultatas tegali būti tolesnis šeimos naikinimas, jaunimo įtraukimas į tokią veiklą ir krikščionių persekiojimas dėl Šventajame Rašte esančio homoseksualumo pasmerkimo. [12]

***

Nuorodos į pasakojamus įvykius, leidinius:

[1] ”House Speaker Convenes Bipartisan Group to Defend DOMA Abandoned by Obama”, Life Site News, March 8, 2011.
[2] Not to mention the strong presence of homosexuals in the Church that followed the Vatican II revolution.
[3] Emphasis added.
[4] Emphasis added.
[5] After the Ball: How America Will Conquer its Fear and Hatred of Gays in the 90’s, Marshall Kirk and Hunter Madsen [New York: Penguin, 1989], p. 153.
[6] ”H.R. 1913 Will Inevitably Fund Anti-Christian Bigotry – and Attack Bible Speech”,Traditional Values Coalition, April 17, 2009.
[7] ”In 2004 a comprehensive new investigation by ABC News 20/20 concluded that homosexuality very likely wasn’t a factor in Shepard’s murder, bur rather Shepard had been targeted for money.” The Marketing of Evil, David Kupelian, [Nashville: WorldNetDaily Books, 2005], p. 27.
[8] ”Pastor Gets Prison for Sermon”, WorldNetDaily, July 8, 2004.
[9] Traditional Values Coalition, April 17, 2009.
[10] ”Why Conservatives are Abandoning the ‘Gay’ Issue”, David Kupelian, WorldNetDaily, August 17, 2010.
[11] ”Gays, lesbians, bisexuals and transgender people would be added to the lengthy list of social and ethnic groups that public schools must include in social studies lessons under a landmark bill passed Thursday by the California Senate.”, CA Senate Bill Mandates Gay History in Schools,” Associated Press, April 14, 2011
[12] Now the men of Sodom were wicked and sinned exceedingly before the Lord. (Genesis 13:13) 24 The Lord poured down on Sodom and Gomorrah sulfur and fire from the Lord out of heaven. He overthrew those cities and the whole region, all the inhabitants of the cities and the plants of the soil (Genesis 19:24-25); Just as Sodom and Gomorrah, and neighboring cities which like them committed sins of immorality and practiced unnatural vice, have been made an example, undergoing the punishment of eternal fire. (Jude 7); For this cause God has given them up to shameful lusts; for their women have exchanged the natural use for that which is against nature; and in like manner the men also having abandoned the natural use of woman, have burned in their lusts one towards another, men with men doing shameless things and receiving in themselves the fitting recompense of their perversity. (Romans 1: 26-27)

Straipsnis skelbtas „Katalikų šeimos naujienų leidinyje” (Catholic Family News) 2011 gegužės mėn.

Autorius: Džonas Venari („Katalikų šeimos naujienų” redaktorius)

šaltinis:  Pro Patria

dalinkis!

Gerbiami skaitytojai, jeigu manote, kad informacija pateikta sarmatas.lt tinklapyje buvo jums nors kažkiek naudinga - jūs galite paremti tinklapį SMS žinute arba piniginiu pavedimu į redaktoriaus sąskaitą. Visos jūsų paaukotos lėšos eis tinklapio plėtrai. Iš anksto dėkojame.

Pasidalinkite su sarmatas.lt savo naujiena ar video siužetu!

Sarmatai

Gauti naujienlaiškį per Google FeedBurner

__________________________________________________________________

Atsiliepimų 2

  1. Jurgis Bielinis says:

    Gebells: „Duokite man masin4s informacijos priemones ir aš iš bet kurios tautos padarysiu kiaulių bandą

    Atimkime iš tautos istoriją, per vieną kartą ji taps minia. ir darper vieną kartą galima bus ją valdyti.
    Tauta be religijos (be atsiminimų), kaip žmogus be kvėpavimo.“…… Iš intenacionalo giesmės: „Seną pasaulį iki pamatų išardysime ir naują pastatysime… pirst, pirst, pirst…, kas buvo niekas tas, bus viskuo…, pirst, pirst .. Mičiūrinas: „Iš gamtos mes negalime laukti malonių, mes jas turime pasiimti…. pirst, pirst…“ Išvestos milijardo naujos veislės žmonių laukia laimingas, malonus gyvenimas… pirst, pirst .. „Kas buvo niekas tas taps vikuo… pirst…“

  2. Pastebejimas says:

    Idomu straipsni ir komentara radau http://www.gayline.lt/Rusijoje-bus-suimin%C4%97jami-homoseksual%C5%ABs-turistai.d?sid=7806#cmt   Ir kaip jie visa tai komnentuoja:  ‘Kaip paskaitai tokių naujienų, supranti, kad Lietuvoje mes, gėjai, gyvenam kaip pas poną Dievą užantyje ;)’
    Ir jie dar tiki Dieva eidami pries gamta???  Zmones jus prabuskite! Mazumos jau sokdina Lietuvoje zmones su iprasta orientacija,laikas prisiimti atsakomybe ir gintis. 

Rašyti atsiliepimą

Paaiškinimas,
Atsiliepimų skiltis skirta pasidalinti savo nuomone straipsnio tema, ir mums svarbios jūsų nuomones.
Tuo pačiu norime priminti, kad tai nėra skaitytojų tarpusavio rietenų sritis, todėl prašome valdyti savo
emocijas ir nepaversti šios vietos balaganu ir/ar keiksmų mokykla. Taip pat bus sulaikomi iš PROXY
serverių rašomi komentarai.
Komentarai nėra cenzūruojami, bet programa gali automatiškai išmesti atsiliepimus, su keiksmažodžiais.
P.S. Siekiant apsisaugoti nuo reklaminių robotų, peržiūrai taip pat bus sulaikomi komentarai, kuriuose
bus rasta nuorodų, tad rekomenduojame jas dėti be pradinių "http" ir "www".

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

top