Kaip per 30 minučių aktyvuoti savo medžiagų apykaitą?

2018, rugpjūčio 28, 1:01 | kategorija Sveikata | atsiliepimų dar nėra | peržiūrų 316 | Spausdinti šį Įrašą | Sarmatai

Nuosekli instrukcija apie tai, kaip aktyvuoti medžiagų apykaitą, siekiant sulieknėti, gražiau atrodyti ir išsaugoti sveikatą.

Metabolizmas – tai medžiagų apykaitos organizme procesas. Dažnu atveju būtent jis vaidina pagrindinį vaidmenį mūsų kompeksijos atžvilgiu. Žmogus turintis greitą medžiagų apykaitą, kaip taisyklė lieknas, nepriklausomai nuo to ką valgo, – ar tortus, ar salotas, o štai tiems, pas kuriuos metabolizmas lėtesnis, pasisekė mažiau.

Nusiminti neverta, kadangi medžiagų apykaitos procesą įmanoma įtakoti.

Yra 9 medžiagų apykaitos greitinimo žingsniai, sekant kuriais, jūs padėsite organizmui įsisavinti maistą ir deginti kalorijas greičiau ne procentais, o kartais. Svarbiausia yra vykdyti juos kompleksiškai.

1. Išgerkite šilto vandens su citrina

Jeigu jūs tik ką atsibudote įr dar nenusprendėte ką darysite – išgerkite vandens. Su citrina. Išgėrę stiklinę šilto vandens su citrinų sultimis, jūs išvalysite žarnyną ir paleisite medžiagų apykaitos procesą.
Išspauskite citrinų sultis į stiklinę su šiltu vandeniu ir papildomai pridėkite 1 arbatinį šaukštelį medaus.

2. Pasistenkite atsibusti 30 minučių anksčiau

Jeigu anksti keltis jums – tikras išbandymas, pasistenkite visgi „suimti save į rankas“. Susikurkite įprotį nustatyti žadintuvą 30 minučių anksčiau sau įprasto kėlimosi laiko. Ankstyvas pabudimas įdėtas mumyse pačios gamtos, todėl medžiagų apykaitai svarbu sinchronizuoti biologinį laikrodį su realiu laiku.

3. Pašokinėk

Prabudę pašokinėkite. Su šokdyne ar be jos, tačiau 5 minutės šuoliukų privers limfą cirkuliuoti organizme greičiau, valant jį nuo toksinų, susikaupusių per naktį.

4. Pasitempkite

Rytinis išsitempimas labai svarbus visoms raumenų grupėms, sąnariams ir stuburui. Galima jį atlikti tiesiai šalia lovos po šuoliukų. Puikiai pažadina, o laiko nereikalauja daug – pakaks 5 minučių.

5. Darykite pritūpimus

Medžiagų apykaitos greitinimui, po pasitempimų darykite pritūpimus – 10-20 kartų pilnai pakaks. Po tokios kasdienės rytinės mankštos savijauta pagerėja kelis kartus.

6. Pusryčiams suvalgykite obuolių, džiovintų vaisių ir riešutų

Tam prireiks:
– keleto obuolių
– sudygusių žalių grikių (arba avižų dribsnių)
– medaus
– šviežių arba šaldytų uogų
– riešutų ir džiovintų arba šviežių vaisių
Nuvalykite ir trintuve sutrinkite keletą obuolių. Pridėkite į trintus obuolius sudygusius žalius grikius arba avižų dribsnius, uogas, džiovintus vaisius ir riešutus. Pridėkite medaus (nebūtina) ir išmaišykite.
Pusryčiai paruošti!

7. Išgerkite puodelį žolelių arbatos

Žolelių arbatoje daug antioksidantų ir medžiagų skatinančių metabolizmo aktyvumą. Po žvalaus pabudimo poreikis kavai dingsta, o štai arbata bus puikus sprendimas.

8. Pasiimk su savimi ko nors pasistiprinti

Didelės pertraukos tarp valgymų negatyviai veikia medžiagų apykaitą. Pasiimkite su savimi ko nors užkasti iki pietų pertraukos: riešutų, bemielius javainius ar obuolį.

9. Nepamirškite vandens

Vanduo – pagrindinis teisingo visų organizmo sistemų veikimo elementas. Specialistai teigia, jo tuo momentu, kai žmogus ima jausti troškulį, jo kūnas jau yra praradęs daug vandens. Todėl papildyti savo vandens rezervus organizme vertėtų reguliariai.

Stenkitės, kad butelis su vandeniu visada būtų po ranka. Pakankamai greitai reguliarus vandens gėrimas taps taps įpročiu, ir jūs, žinoma, pajusite teigiamus pasikeitimus.

Pradėkite kiekvieną rytą prisilaikydami šių paprastų taisyklių, ir klausimas apie svorio numetimą greitai išnyks iš jūsų dienotvarkės. Metabolizmas pagreitės ir tuo pačiu išspręs jums rūpimą klausimą.

pasidalink!

Gerbiami skaitytojai, jeigu manote, kad informacija pateikta sarmatas.lt tinklapyje buvo jums nors kažkiek naudinga - jūs galite paremti tinklapį SMS žinute arba piniginiu pavedimu į redaktoriaus sąskaitą

Pasidalinkite su sarmatas.lt savo naujiena ar video siužetu!

Gauti naujienlaiškį per Google FeedBurner

Sarmatai

__________________________________________________________________

Rašyti atsiliepimą

Paaiškinimas,
Atsiliepimų skiltis skirta pasidalinti savo nuomone straipsnio tema, ir mums svarbios jūsų nuomones.
Tuo pačiu norime priminti, kad tai nėra skaitytojų tarpusavio rietenų sritis, todėl prašome valdyti savo
emocijas ir nepaversti šios vietos balaganu ir/ar keiksmų mokykla. Taip pat bus sulaikomi iš PROXY
serverių rašomi komentarai.
Komentarai nėra cenzūruojami, bet programa gali automatiškai išmesti atsiliepimus, su keiksmažodžiais.
P.S. Siekiant apsisaugoti nuo reklaminių robotų, peržiūrai taip pat bus sulaikomi komentarai, kuriuose
bus rasta nuorodų, tad rekomenduojame jas dėti be pradinių "http" ir "www".

Portalą nuo spamo saugo Akismet. Plačiau, kaip apdorojami komentarų duomenys.

top