Lietuviškojo prezidentavimo ypatumai

2014, 29 sausio, 20:11 | kategorija LPT | atsiliepimų (23) | peržiūrų 815 | Spausdinti šį Įrašą | Sarmatai

paveikslėlisJonas Matuza
/pamfletas/

Artėja dar vieni išparduodamos ir neperspektyvios šalies prezidento rinkimai – eilinis, oficialus pasišaipymas iš aborigenų, leidžiant jiems laisvai pasirinkti iš kelių blogybių. Ir kuo toliau, tuo įdomesni psicho-tipai pretenduoja į šias pareigas.

Pirmasis psicho-tipas, įkyriai bandęs tapti pirmuoju nepriklausomybę atgavusios Lietuvos prezidentu, buvo toks sovietiniais laikais gerbiamas profesorius, kuriam šiandien išgirdus žodį „Maskva“ iškart komplikuojasi chroniškas sinusitas, nežiūrint į tai, kad ta „Maskva“ anais neblogais jam laikais ir aukštuosius konservatorinius mokslus baigti leido, ir profesoriumi įdarbino, ir LTSR premijas jam įteikinėjo, ir profesoriškai po užsienius pasiblaškyti netrukdė. Taip smarkiai anas norėjo, kad net wikipedijoje įkyriai įsisiūlė (kas galėtų paneigti?) save įrašyti pirmuoju atkurtosios Respublikos, jei ne prezidentu, tai bent „aukščiausiuoju vadovu“…

Tik liaudis jau ir anuomet sugebėjo įžvelgti tautos nefetišizavimo kibirkštėles jo suktose akutėse bei falšą bedainuojant „kas man iš tos laimės…“. Ir liaudiškai tarus, jam „ant pagiežos“, išrinko pirmuoju prezidentu didžiausią jo priešą – buvusį kompartijos sekretorių.

Nuo to laiko profesoriui vokai ima trūkčioti ne tik išgirdus žodį „Maskva“, bet ir žodį „liaudis“, kuri jam, matyt, nuo tų laikų asocijuojasi su nebeatsiejamu profesoriškosios etikos epitetu „nedėkingoji“. Čia derėtų nepražiopsot pasidžiaugti vienu dalykėliu: kokiais runkeliais politinės moralės protuberantai tautą belaikytų, ji vis tiek galiausiai pasirodo esanti gerokai atsparesnė vulgarios veidmainystės nuodui, nei tikėjosi save gerbiantys jos veidmainiai-nuodytojai.

Ir taip, pirmuoju atkurtosios respublikos prezidentu žmonės išsirinko gerokai atviraširdiškesnį, jų nuomone, politikos AMBalą. Kaip vėliau paaiškėjo, tas jo nusigvelbtas Družbos viešbutukas buvo šitoks menkniekėlis lyginant su MažeikiųLeoRubikonoDujųterminaloAtominiųSkalūnų ir kitomis aferomis, kad jo anos mažytės, egoistiškos nuodėmėlės neverta nė prisiminti. Užtat jau niekad nepamiršiu kontrasto: prie profesoriaus, dar jam bebūnant AT pirmininku, jo pasikėlusio asmens sargybiniai, nepatikrintais duomenimis, neprileisdavo liaudies bent per du spjūvio nuotolius.

Man asmeniškai teko sudalyvauti tokioje scenoje: belaukiant kelto Klaipėdoje, šalia prieplaukos sustojo AMB kortežas, prie kurio be ceremonijų priėjęs, nesiskutęs, treninguotas, vienas mano pažįstamas paklausė prasimankštinti iš limuzino išlipusio prezidento – ar galima su juo nusifotografuoti, į ką AMB, asmens sargybiniams nė nekrustelėjus, paprastai, šiltai, žmogiškai ir su šypsena atsakė „Tai žinoma, kad galima“…

O profesorius ir toliau nesiliauna sau asmeninės apsaugos reikalauti. Įdomu, negi kam atrodo, kad pagrindinis Lietuvos rusofobas taip bando apsisaugoti nuo rusų žvalgybos, kuriai tokį profesorėlį nukakošint su visa jo apsauga – kaip nusip**st po žirnių košės su „kvasu“. Aišku, kad patriarchui dreba kinkos dėl tėvynainių, kurių jau ne vieno lauko tualete esu pastebėjęs patriarcho laikraštinį „abrozdėlį“, prikaltą akių lygyje, parankiausiu nusišluostyti formatu. Tik aklas žmogus dėl to galėtų kaltinti visų pirma „nedėkingąją liaudį“.

Gyvas AMB, nežiūrint jo komunistinės praeities, buvo gerbiamas žmogus. Tačiau tik jam mirus staiga sulig visi valatkiški žurnaliūgos ir panašūs neangažuoti liaudies nefetišizavimo malačiai išlindo iš krūmų paspardyti nudvėsusio liūto, į ką žiūrėti moraliai išauklėtam kryžiuočių nugalėtojų palikuoniui buvo poklaikiai koktu. Tik, kiek pamenu, tie patys malačiai, po AMB prezidentavimo vėl liaudžiai mėgino prabrukti iš kažkada pobiednio eilinio profesorėlio finansiškai ir politiškai fantastiškai pasikėlusį „patriarchą“.

Tiesa, didžiam ir eiliniam profesoriaus brukėjų nusivylimui tėvynainiais, tie jį eilinį kart vėl pasiuntė, išsirinkę verčiau šiaulietiškas šlepetes su lipduku „made in USA“. Tas magiškasis „made in USA“ anuomet labai daug dar kam buvo užbūręs smegeninę. O profesorius ilgai galvojęs pasiuntimą suprato savaip – išvažiavo į Briuselį.

Pirmasis šlepetiškasis laikotarpis niekuo ypatingai skirtingu nuo brežneviškojo zastojaus, kaip ir nepasižymėjo – gyveno žmonės ir džiaugėsi kas sau, kad gyvenimas į skolą bankams lyg ir gerėja.

Bet dar vienai kadencijai tų pačių šlepečių kažkodėl nebepanoro, nes ėmė dar ne įtarti, ne, bet jau nujausti kažkokius antiliaudiškus valdžios povyzos valentingumus bei išreklamuoto gyvenimo skolon tikrąjį „kaifą“. Todėl išsirinko naujus nuotykius žadėjusį lakūną.

Viskas būt buvę gerai, jei lakūnas pats nebūtų tikėjęs tuo, ką žadėjo. Tame ir buvo jo nelaimių priežastis, – jis mat manė, kad yra pagrindinis Lietuvoje. Bet kitas Rolandas su Mečiu galvojo kitaip – jie užtikrintai suprato, kad jų Lietuvai – šlepetės šimtą kart geriau. Ir ką tu sau pasakysi – apmovė Tėvynę… jomis, privertę prabalsuoti iš antro karto taip, kaip ji turėjo prabalsuot iš pirmo.

Sukūrė, cakant, škia ne tik demokratinį precedentą, kuomet demokratiškai ką nors neteisingai išrinkus, balsuotojams leidžiama pasitaisyti iš antro karto, bet ir paneigė garsų posakį bei faktiškai visiems įrodė, jog net ir savame kaime, turint užnugaryje sukagėbėjusį VSD ir komercinius konstitucinius teismus su prokuratūromis, galima būti pranašu. O lakūną politiškai pašovę, sužeidė taip efektyviai, kad žmogui politikos daktarai draudžia skraidyt lig šiolei.

Tuomet vėl atšlepsėjusios šlepetės nusimarazmino tiek, jog net leido Lietuvoje statyti svetimos mums, bet tokios savos sau valstybės, slaptus, nieko dėtų žmonių kankinimo kalėjimus. Bet tai ligi kiek reikia nukvakti kankinimo projektų vadovams ir jų vietiniams klapčiukams – „gamtosaugininkams“, kad susimąstyti ligi tokių schemų, kuriose žmogaus kankinimo skandinimu galima nebelaikyti nusižengimu prieš žmogiškumą, tačiau dėl viso pikto tai geriau daryti ne savo pačių jurisdikcijoje?

Kas žino ar ne panašūs vietiniai „kliedintys realistai“ kartu su amerikoniškaisiais instruktoriais, parūkę meksikietiškų grybų, ėmė ir patvarkė vėliau pedofilijos skandalą haliucinogeniškai.

Nuo tokių apsirūkiusios meksikietiškos teisybės viražų pasimetę Lietuvos žmogučiai prezidentūros raktelius, atėjus laikui, įteikė nei iš šio nei iš to, netikėtai nežinia iš kur išdygusiam, tipo, lietuviškos politikos grybui. Nors, jau nuo pat pastarojo įsišaknijimo Daukanto aikštėje pradžios, liaudyje ėmė sklisti kalbos apie netradicinius prezidentiškojo sporavimosi būdus.

Gal tik atsitiktinai taip sutapo, kad būtent šiuo laikotarpiu vietiniai qwyrai ir kiti eurounisexlunatikai Lietuvoje, ėmė ypatingai maloniai jaustis, piktdžiugiškai kikendami iš piktdžiugiškai kikenančių iš P. Gražulio.

Panašu, kad to mūsų lietuviškojo „grybo pulkaunyko“ kepurėlė, po jo nepulkaunykiškos povyzos jau minėtame pedofilijos skandale, po pasisakymų apie Lietuvos žemelę, po pasiryžimo ją nuodyti bei parduoti pademonstravimo, prasidėjus negrįžtamiems procesams jau ėmė virsti į politines trąšas, o naujas rimtas kandidatas, taip vis dar ir neišdygo.

Nes kokia prasmė būtų balsuoti už prokurorus, savo tvorą kotiruojančius aukščiau už kažkokią ten Lietuvos liaudį? Kokia prasmė balsuoti už beatodairiškai prožydiškus socdemus, be jokių dvejonių smerkiančius visokius vietinius bradauskus, pastariesiems vos tik užsiminus apie tai, kad žydų gelbėtojams lietuviams kompensacijas turėtų mokėti Izraelis?

Kokia prasmė balsuoti už kitus „kliedinčius realistus“- gąsdintojus rusais, pasiryžusiais statyti terminalus dujoms iš Kataro, kainuosiančioms bent dvigubai brangiau už rusiškąsias, statyti beprotiško brangumo atomines su beprotiško brangumo ir beprotiško pavojingumo energija, draskyti protėvių žemelę dėl beprotiško toksiškumo skalūninių energoresursų, vardan ekonominių okupantų – atėjūnų finansinių interesų?

Man, nuovokos nepraradusiam žmogui, tokie antilogiški veiksmai būtų suprantami tik tuomet, jei ta žemelė būtų ne mano protėvių, o velnio kažkam Pažadėtoji…

Kokia prasmė eilinį kart užsirašius sau ant kaktos „nuolankus jūsų baudžiauninkas“, eiti į kvailiausią ir nuobodžiausią šių laikų vaidinimą, kuriame tie, nuo kurių niekas nepriklauso, paklusniai vykdo tai, kas jiems priklauso?..

Sarmatai

Gerbiami skaitytojai, jeigu manote, kad informacija pateikta sarmatas.lt tinklapyje buvo jums nors kažkiek naudinga - jūs galite paremti tinklapį SMS žinute arba piniginiu pavedimu į redaktoriaus sąskaitą. Visos jūsų paaukotos lėšos eis tinklapio plėtrai. Iš anksto dėkojame.

Pasidalinkite su sarmatas.lt savo naujiena ar video siužetu!

Gauti naujienlaiškį per Google FeedBurner



Naujienos iš interneto

Atsiliepimų 23

  1. Artėja Lietuvos Prezidento rinkimai po kurių penkis metus turėsime Tautos vedlį. Juk penkis metus už tokio svarbaus šalies vairo nenorėtumėm pastatyti žmogų be jokių politinių pažiūrų, kuris mus vienu metu vestų kairėn ir dešinėn, kas iš esmės yra stovėjimas vietoje. Atkreipkite dėmesį į šalies situaciją, kurią mes turime šiai dienai…

    Nepriklausomybės Akto signataras, nepriklausomos Lietuvos Konstitucijos kūrėjas, dainos „Pabudome ir kelkimės“ autorius Rolandas Paulauskas – potencialus kandidatas į Lietuvos Prezidento postą.

    Jeigu Tu pritari šiai idėjai – atsiųsk trumpą el. žinutę adresu: pabudomeirkelkimes@gmail.com , kurioje nurodyk savo vardą ir pavardę, adresą kuriuo galima su Tavimi susisiekti ir telefono numerį. Surinkus 20 000 pritariančių Lietuvos piliečių, matysime ar turime galimybę iškelti Rolandą Paulauską į LR Prezidentų kandidatų sąrašą. Jūsų laiškas labai svarbus!

  2. Remigijus says:

    Pateikite pradžioje Rolando Palausko programą. Gražiai pašnekėti mes visi pakankamai protingi. „Karalius mirė – tegyvuoja karalius“. Negi manote, kad tais pačiais sistemos metodais galima pasiekti geresnių rezultatų? Sistema to nedaleis. Jeigu norime sunaikinti gero žmogaus reputaciją, tada rinkime jį į prezidentus.

  3. bevardis says:

    Gražiai pašnekėti mes visi pakankamai protingi. “Karalius mirė – tegyvuoja karalius”. Negi manote, kad tais pačiais sistemos metodais galima pasiekti geresnių rezultatų? Sistema to nedaleis. Jeigu norime sunaikinti gero žmogaus reputaciją, tada rinkime jį į prezidentus.

  4. parašų rinkėja ir tikslintoja says:

    nepritariu šiai kandidatūrai.Taip jis įžvalgus žmogus,įdomu jo minčių klausytis,mintys įdomios. Prezidentui reikia nepalyginamai daugiau ir svariau ir plačiau.Net elgesio kultūra turėtų būti kita:)

  5. Valdas says:

    O aš pritariu jau geriau toksai negu neaiškios orientacijos mums paskirti amerikonų.

  6. Leonas says:

    Aš balsuosiu už Ropę!

  7. bevardis says:

    Valdai, Romualdas Paulauskas yra vargšas „Fagmentinio Mąstymo“ žmogelis. Jis daug žino, bet kaip viską suvesti kad nenusikalbėti – čia jau jam kartais neįveikiama.
    Negerbiamas žy__s A. Čekuolis irgi daug žinojo, bet nuolat per LRT klaidindavo mūsų Tautą.

  8. Audrius says:

    Visų pirma gerbiamas ROLANDAS PAULAUSKAS, o ne Romualdas. Įvesk į google paiešką „fragmentinis mastymas“. Spėk ką googlas išmes?
    O būtent Rolando Paulausko straipsnį, paskelbtą 2011 m, Respublikoje (http://www.respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/lietuvos_politika/rpaulauskas_kol_nepasikeis_dabartinis_elitas_geros_valdzios_neturesime/,print.1)
    Bei jo nuomonę (http://www.tikratiesa.lt/kodel-mes-neissirenkam-vienos-valdzios-rolandas-paulauskas-t487.html) ir t.t.

    Manyčiau apie fragmentinį mąstymą tai jis vienintelis viešai atskleidė šį fenomeną Lietuvoje. O tu dėl to žmogų žemini ir šmeiži, sakydamas, kad jis nusikalba. O kurioje vietoje jis nusikalba? Man atrodo, kad mintys jo atrodo logiškos, o praėjus kažkiek laikui kaip nekaista ir pasitvirtina.

  9. rokas says:

    Audriui ->

    Jūsų cituojami straipsniai neblogas dalykas pradedančiajam, tačiau mąstančiam žmogui visiškai aišku, kad,kol neišsiauginsime savo elito patys – tol viskas lis kaip buvę. Kol nepakeisime sąlygų, kuriomis yra auklėjamas elitas – tol niekas nesikeis.

    Kaip mes galime išsirinkti kitą elitą (ir kad jis būtų geras!), kai jis toks pats ir išaugęs tomis pat sąlygomis, kaip ir dabar esantis? Iš kur tuos gerus paimt? Jų paprasčiausiai nėra.

    Dabar apie fragmentinį mąstymą – šis dalykas aprašytas jau 2010 metais šioje svetainėje:
    http://www.sarmatas.lt/03/projektas-derunkelizacija-ekonomika/
    siūlau beje įdėmiai pasiskaityt ir galbūt rasite daug dalykų, apie kuriuos vėliau kalbėjo R. Paulauskas :)
    http://www.sarmatas.lt/04/koncepcija-ideologija-ir-mes/
    http://www.sarmatas.lt/wp-content/files/pdf/pasaulio-Lietuvos_valdymo_struktura.pdf

    Tai dar metai iki to, kai apie tai pradėjo kalbėti gerbiamas R. Paulauskas.

  10. Remigijus says:

    Ir užbaigiant šį ginčą, norėčiau atkreipti komentatorių dėmesį, kad buvo pasiųlyta gerb. R. Paulauską rinkti į prezidentus. Ir aš pasikartosiu. Šis vyras puikiai susitvarko ir nebūdamas prezidentu, jis toje vietoje, kur gali daugiausiai pdaryti Lietuvai, nereikia jo kišti į sistemos rėmus, kur jam reikės spurdėti, kaip unguriui, tarp „galima“ ir „negalima“. 

  11. Valdas says:

    Aš už save bal;suočiau.

  12. albinas says:

    Už R. Paulauską balsuočiau, bet mano manymu Z. Vaišvila šiuo metu butu geriau, ir šansu daugiau turėtu, nes labiau žinomas yra ne vien tik „mums“ .

  13. Valdas says:

    Tai rinkiminės kompanijos klausymas kuris geresnis. Ir pačių kandidatų mokėjimas susikurti savo įvaizdį.

  14. albinas says:

    Antisisteminis kandidatas turėtu būti tik vienas, nes kitu atveju balsai pasidalintu ir būtų piššš. Jeigu referendumo iniciatyvinė grupė, Tautininkai ir dar keletą visuomeninių organizacijų iškeltu bendra kandidatą, šansu butu nemažai. Į antrą turą tai tikrai išeitu. 

  15. > rokui >> says:

    Kiekvienas pilietis turi tapti tuo „elitu“ – kitaip toliau žaisim demokratiją ir Lietuvai bus šakės.

  16. to albinas says:

    Ir vėl balsuoti už „gerai žinomą“ – gal gana mulkinti laiudį su žinomais abrozdėliais.
    Ar čia demokratija kai balsuojama dėl simpatiško veido, „gero verslinyko“ statuso, gražaus balso, didelių brangių rikniminių plakatų? Aš iš viso nebalsuosiu nes balsuosiu kitaip. Nes demonokratija juodau užkniso!

  17. rokas says:

    Matyt nesusivokiate, kad negali kiekvienas pilietis tapti „elitu“.
    Štai taip ir pasireiškia fragmentinis mąstymas, kai norimą dalyką žmonės priima už tikrai galimą.

    Jei visi taps elitu – tai kas gi jums maistą augins, siųs drabužius, aptarnaus paslaugų sferoje r t.t. ir pan.

    Pasiskaitykite apie visuomenės susiskirstymą pagal sluoksnius – ardus – tada bus aišku, kad pasaulyje nuo neatmenamų laikų visuomenė buvo suskirstyta į tam tikrą elitą ir jį bei valstybę aptarnaujančią bei išlaikančią masę žmonių, kurie irgi yra pasiskirstę sluoksniais, kartais vadinamais ardais.

    ardai (paskubomis):

    1. žyniai – numatantys visuomenės kelią ir vystymosi gaires. Jie nesinaudoja jokiais turtais ir valdžia – jiems tas nėra būtina. Tačiau pagal jų numatytą kelią, kurį įgyvendina sekantis ardas visuomenė juda į priekį.
    2. Vyčiai – valstybės veikėjai, kurie garbę ir valstybės gerovę vertina labiau nei savo asmeninę.
    3. Pirkliai – prekijai – vertelgos, kuriems rūpi tik siauri jų klano ir savo šeimos interesai. Valstybė jiems rūpi tik tiek, kiek galima gauti iš jos naudos. tačiau tinkamai kontroliuojant jų veiklą – jie irgi duoda naudą valstybei aprūpindami ją prekėmis.
    4. Mokytojai, darbininkai, gydytojai – aptarnaujantis personalas kuriantis valstybės išgyvenimui būtiną produkciją ir paslaugas. Jie daugumoje atvejų rūpinasi tik savo šeima, artimaisiais ir buitimi.
    5. Visuomenės padugnės – nusikaltėliai, narkomanai, alkoholikai…į šį ardą galima pakliūti iš visų aukščiau išvardintų – jis labiausia dinaminis ir kintamas.

    Pastaba: -šiandien visuomenėje „vyčių“ vietą užėmė „prekijai“, todėl mūsų šalyje viskas perkama ir parduodama. Žyniai išnaikinti beveik visiškai.

    Tai pasakykite, kokių būdu jūs norite „sulyginti“ visą šį visuomenės margumyną? Aš jums pasiūlyčiau įdėmiai pasiskaityti http://www.sarmatas.lt nuo pat jo įkūrimo pradžios – čia visi šie dalykai yra aprašyti.
    Tada bus lengviau suprasti vieniems kitus.

  18. petras says:

    jei R.Pakasas kels kandidatūra šiuose prezidento rinkimuose manau , kad jis laimės.

  19. albinas says:

    matosi nesupratai mano komentaro. 

  20. Joris says:

    Gana įdomi paskutinė šio straipsnio mintis. Kas būtų, jei žmonės iš viso neitų į P(askirto) Rezidento (siūlau pasidomėti, kas per vienas tas p-rezidentas) rinkimus?
    Kas dėl elito, tai viena komentarų mintis buvo įdomi. Visi esa elitas. Gal nelogiška?
    Senovėje mūsų protėviai vadino save Asais – dievais gyvenančiais žemėje. Jie taip jautėsi, taip mąstė ir taip gyveno. Jų gyvenimo būdas buvo DORA – Kelias į Ra (šviesą), Radimas Ra (šviesos) ir jos ieškojimas. Netgi tokiame sename žodyje RODA, reiškiančiame Tvarką, užšifruota, kad Tvarka – tai Ra Oda, t. y. įkūnijimas. O Tvarka – RODA – Daro Ra (šviesą), kuri atsiranda iš DORA (-os). Kitaip sakant, kol nebus Doros, tol neatsiras ir Tvarkos. Ir visai ne keista kad žodžiai DORA ir RODA praktiškai tas pats žodis, tik raidės sukeistos. Iš to nesunku padaryti išvadą, kad tie, kas nepažįsta Doros, niekada nesugebės padaryti jokios Tvarkos, juo labiau kad tvarka ir dora jiems nepriimtina, nes nebus kur ir kaip parazituoti. Parodykit nors vieną neprisirbusį politiką? Kuris iš jų padarė ką nors iš esmės gero Lietuvai ir tautai? Ir jei prisiminti neseną laidą apie galimą referendumą, tai daugumą šiandieninio elito reiktų siūsti pas psichiatrus, kad nustatytų, kiek jie pajėgūs suvokti realybę. Ir toki žmonės užima aukščiausius postus valstybėje!
    Dabar elitu laikomi tie, kurie tiesiai kalbant, pats didžiausias tautos brudas, o dauguma iš jų – tai net ne iš mūsų tautos (pakanka atidižiai pasižiūrėti).
    Senovėje elitu buvo laikomi tie, kurie nuveikę didžius darbus savo tautos labui. O mūsiškas elitas didžius darbus daro žinia kam ir žinia, kokios tautos labui, bet tikrai ne lietuvių.
    Taigi jei kalba eina apie kokius rinkimus, tai reikia suprasti, kad rinkimų sistema sudaryta taip, jog niekas nežino, ką renka, išskyrus tuos, kurie tam vadovauja.
    O pati teisingiausia sistema buvo senovėje, kai kiekviena giminė arba bendruomenė iš savo tarpo išrinkdavo gerai visiems pažystamą atstovą (tarkim kunigaikštį), kuris jiems ir atstovaudavo. Jei išrinktasis „nusipersdavo“ ne į tą pusę, tai be didesnio vargo, surinkusi įrodymus ir jei reikėdavo liudininkus, bendruomenė tą atstovą atšaukdavo, o reikalui esant ir ant kuolo pasodindavo. Taip, kad tik esant dabartiniam nebaudžiamumui ir nesant galimybės rinkėjams atšaukti savo „išrinktąjį“, kurio dauguma net nepažįsta ir nežino, kas jis toks kaip žmogus, įmanomas toks bardakas. Pasiskaičius kaikurių „išrinktūjų“ biografijas, net neaišku, kokios tautybės tai žmonės. Ir ne atsitiktinumas, kad ir išduodant asmens tapatybės kortelę ar pasą jau nebūtina įrašyti tautybę. Ir tik iš pirmo žvilgsnio tai dvelkia demokratija ir liberalizmu. O iš tikro dvokia parazitizmu.

  21. albinas says:

    Nusibodo girioj stumbrą varinėti, 
    Nusibodo tavo sakalus penėti! 
    Jei medžioti, tai medžioti –
    Nuožmų vanagą kryžiuotį 
    Priešo žemėj.

    Negi jums nenusibodo?

    http://dainutekstai.lt/r28181/vytautas-juozapaitis-udrio-daina-as-papuosiu-zirgo-galva-pinavijom.html

  22. rrrg says:

    Kokį savo elitą? Apie ką tu čia paistai? Elitas yra tik vienas ir jis yra antitautinis bei antilietuviškas. Esant vienam elitui, joks kitas negali atsirasti. Todėl vienintelė išeitis, kaip rodo istorija, yra esamo elito nušalinimas nuo valdžios jėga (revoliucijos, perversmai, okupacijos), tik tuomet galimas naujo auginimas.http://www.sarmatas.lt/01/lietuviskojo-prezidentavimo-ypatumai/?replytocom=8283#wrapper

  23. bartas says:

    Tai aš taip ir siūlau. Šiuo metu Lietuvoje, galiu suklysti, 61 savivaldybė. Tai skaičius rodantis, kiek Suejime (seime) turi būti išrinktujų. Reikalavimai. Būti vietiniu, „tapkės“ po lovą nepasiteisinimas. Būtina gyventi toje savivaldos žemėje visada. Baigei mokslus pvz; Kaune – namo. Ne taip, kaip dabar. Kulkosvaidininkė Rasa nuo Pasvalio, atvažiavusi į Kauną, gąsdina mano uošvius rusų tankais. Tie už ją ir panašiai. O saugiklių nuo melagių ir perėjūnų galima sugalvoti ir daugiau.

    Na, ar patinka kaimiečio.

Rašyti atsiliepimą

Paaiškinimas,
Atsiliepimų skiltis skirta pasidalinti savo nuomone straipsnio tema, ir mums svarbios jūsų nuomones.
Tuo pačiu norime priminti, kad tai nėra skaitytojų tarpusavio rietenų sritis, todėl prašome valdyti savo
emocijas ir nepaversti šios vietos balaganu ir/ar keiksmų mokykla. Taip pat bus sulaikomi iš PROXY
serverių rašomi komentarai.
Komentarai nėra cenzūruojami, bet programa gali automatiškai išmesti atsiliepimus, su keiksmažodžiais.
P.S. Siekiant apsisaugoti nuo reklaminių robotų, peržiūrai taip pat bus sulaikomi komentarai, kuriuose
bus rasta nuorodų, tad rekomenduojame jas dėti be pradinių "http" ir "www".

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

top