Vienuolika Vladimiro Kličko patarimų lengvojo kultūrizmo (fitneso) tema

2015, sausio 19, 5:00 | kategorija Sveikata | 3 komentarai | peržiūrų 1 035 | Spausdinti šį Įrašą | Sarmatai

(„WirtschaftsWoche Heute“, Vokietija)
Thorsten Firlus-Emmrich

paveikslėlisŠią savaitę pasaulio bokso čempionas Vladimiras Kličko (politko Vitalijaus Kličko brolis) pristatė pirmą asmeninę lengvojo kultūrizmo (fitnes) programą „Klitschko Body Performance“. Žemiau pateikiame detalesnius ir svarbiausius šios sporto srities patarimus.

Vladimiras Kličko — pasaulio sunkiojo svorio čempionas esamuoju metu pagal keturias bokso organizacijų versijas – WBA, IBF, WBO, IBO. 1996-aisiais jis dalyvavo savo pirmojoje profesionalioje kovoje. Po 18 metų, trisdešimt aštuonerių metų sportininkas mano, jog yra tokios pat geros formos, kaip ir savo sportinės karjeros pradžioje.

Iš prigimties ukrainietis kartu su kompanija „Social Media Interactive“ (MIP) atidirbo-sukūrė tiesioginę platformą lengvojo kultūrizmo mėgėjams. Jos pagrindu sukurta treniruočių programa, apskaičiuota šešioms dienoms.

Vladimiras Kličko žada „daugiau pasiekimų, daugiau jėgos, daugiau raumenų, daugiau testosterono“. Nežiūrint į pastarąjį, programa taikoma ir vyrams, ir moterims. Online-tinklapio prezentacijoje žinomas mokslininkas, užsiimantis sporto mokslu, pareiškė: „Ši programa tinka absoliučiai visiems“.

Tačiau visi tie, kurie nenori dirbti dėl „kubelių“ ant pilvo ir plačių pečių, taip pat gali gauti naudos iš lengvojo kultūrizmo (fitneso). Ir ypač tai liečia tuos žmones, kurie dažnai dirba sėdomis ir turi problemų su nugara, jausdami skausmus.

Toliau jūs rasite svarbius patarimus lengvojo kultūrizmo atžvilgiu nuo Vladimiro Kličko:

1. 30-ies minučių treniruočių pilnai pakanka.

Intensyvumas ir reguliarumas svarbiau, nei treniruočių trukmė. Vladimiras Kličko sako: „Mes turime mažai laisvo laiko. Trisdešimt minučių į dieną – pilnai pakanka“.

2. Nusistatykite sau tikslą

Tai gali būti, pavyzdžiui, raumenų užauginimas arba siekis numesti svorį. Svarbu štai kas: „Nusistatykite sau tikslą. Be jo jūs nieko nepasieksite“. Pradžioje Vladimiras Kličko bijojo bokso. Tačiau noras pasiekti kitų tikslų su minimo sporto pagalba tapo sprendžiamuoju.

3. Išsirinkite sau pavyzdį, kuriuo norėtumėte sekti

Jaunystėje Vladimirui Kličko pavyzdžiu tapo Arnoldas Švarcenegeris. Vėliau karatė legenda Briusas Li. Tai gali būti bet kuris žmogus, nebūtinai sportininkas, užsiimantis vienkove. Svarbu rasti sau pavyzdį, kuriuo norėtumėte sekti.

4. Būkite disciplinuotais

Jei nepavyksta – vis tiek tęskite treniruotes. Žiūrėkite į „kliūtis“ treniruočių metu taip pat, kaip į tas, kurias jums tenka sutikti kasdieniame gyvenime. V. Kličko tęsia: „Jei jūs sutinkate problemas darbe – jums reikia jas išspręsti. Kitaip jūs paprasčiausiai prarasite darbą“.

5. Kasdien vykdykite trijų minučių lengvojo kultūrizmo ritualą

Sėkmingos treniruotės pagrindu yra paprastas dalykas – kasdienis to paties pakartojimas. Trys minutės. Po to, kai Jūs atsikėlėte iš lovos, Jūs einate valytis dantų. Kai tik padėjote dantų šepetėlį – padarėte 20 atsispaudimų. Po to – iškart 20 pritūpimų. Ir taip kiekvieną dieną. Pastoviai.

6. Gaukite malonumą iš treniruočių

Bet kuriose disciplinose ir esant įvairioms apkrovoms – be malonumo nuo to, kuo jūs užsiimate, ilgai Jūs „nepatrauksite“. Bet malonumas ateina kartu su apkrovomis. Kai tikslas aiškus, tada greitai atsiranda pirmieji laimės pojūčiai, kurie ir suteiks būtiną malonumą.

7. Išlaikykite pauzę

Vladimiras Kličko «Cheat Day» — „Kūno šventė“, tai yra viena, ramybės ir nieko neveikimo diena. Juk kūnui, neabejotinai, reikalingas poilsis. „Jūs galite treniruotis ne pilna jėga. Tada ir pasiekimų nepamatysite. Jūs galite treniruotis per daug. Tada Jūs tik pridarysite žalos savo kūnui“.

Tas tinka ir maisto atžvilgiu. Vladimiras rekomenduoja jums kasdien miegoti nuo septynių iki devynių valandų ir išgerti nuo trijų iki keturių litrų vandens. Be to, negalima praleisti pusryčių. Po užsiėmimų sportu būtinai reikia valgyti vaisius ir gerti pieną. Tada poilsio dieną galima sau leisti „pilvo šventę“. Jei nėra laiko pusryčiams – nebėda. Po to, kai Jūs atsikėlėte, suvalgykite porą saujų riešutų.

8. Jei jūs treniruojate nugarą, treniruokite taip pat ir pilvo raumenis

Tie, kurie pirmiausia planuoja pratimus skirtus stiprinti nugarą, būtinai turi treniruoti ir pilvo raumenis – nugaros raumenų „antipodą“. Vienpusiai krūviai iššaukia tik problemas.

9. Įsiklausykite į savo kūną

V. Kličko pabrėžia: „nelabai svarbu kaip jūs darote pratimus – lėtai ar greitai. Aš visada darau juos pernelyg greitai“. Svarbu, kad Jūs gerai jaustumėtės ir pilnai išpildytumėte numatytus pratimus, pavyzdžiui atsispaudimus.

10. Fiksuokite visus savo pasiekimus

Vladimiras Kličko sako: „Niekas taip nemotyvuoja kaip pirmieji rezultatai“. Popieriaus lape fiksuokite svorio, krūtinės ir pilvo apimčių rezultatus. Ir atsispaudimų skaičių. Jis prideda: „Jei Jūs reguliariai darote atsispaudimus – tai jau po mėnesio Jums pavyks padaryti jų kur kas daugiau“.

11. Reguliariai darykite savo kūno fotografijas

Skatinkite save pasiekimais. „Reguliarių treniruočių pasekoje Jūs greitai pamatysite ir pajausite rezultatą. O tai motyvuoja“.

„Klitschko Body Performance“: Elf Fitnesstipps vom Boxweltmeister

Sarmatai

Gerbiami skaitytojai, jeigu manote, kad informacija pateikta sarmatas.lt tinklapyje buvo jums nors kažkiek naudinga - jūs galite paremti tinklapį SMS žinute arba piniginiu pavedimu į redaktoriaus sąskaitą. Visos jūsų paaukotos lėšos eis tinklapio plėtrai. Iš anksto dėkojame.

Pasidalinkite su sarmatas.lt savo naujiena ar video siužetu!

Gauti naujienlaiškį per Google FeedBurner



Naujienos iš interneto

komentarai 3

  1. PP says:

    Kaip galima šitais melagiais ir banderofašistais tikėti net ir, atrodo, tokioje tolimoje nuo politikos, temoje?

  2. artas says:

    Tai , kad šis sportininkas, su politika neturintis nieko bendro. Beje, šioje srityje (sporto) jis specialistas, pasiekęs puikių rezultatų. Tad siūlau nesinaudot išankstinėmis nuostatomis, o kalbėt konkrečiai ir iš esmės apie pačią aptariamą metodiką.

    Tikėt aklai nereikia- galima išbandyt asmeniškai ir viskas bus aišku.

  3. Mindaugas says:

    – Говорить «Кличко форменный идиот» или «Псаки законченная дура» – неполиткорректно!
    – А как политкорректно?
    – Например: «Кличко – с альтернативным развитием мозга». Или: «Псаки – с нетрадиционной мозговой ориентацией».

Rašyti atsiliepimą

Paaiškinimas,
Atsiliepimų skiltis skirta pasidalinti savo nuomone straipsnio tema, ir mums svarbios jūsų nuomones.
Tuo pačiu norime priminti, kad tai nėra skaitytojų tarpusavio rietenų sritis, todėl prašome valdyti savo
emocijas ir nepaversti šios vietos balaganu ir/ar keiksmų mokykla. Taip pat bus sulaikomi iš PROXY
serverių rašomi komentarai.
Komentarai nėra cenzūruojami, bet programa gali automatiškai išmesti atsiliepimus, su keiksmažodžiais.
P.S. Siekiant apsisaugoti nuo reklaminių robotų, peržiūrai taip pat bus sulaikomi komentarai, kuriuose
bus rasta nuorodų, tad rekomenduojame jas dėti be pradinių "http" ir "www".

Svetainę nuo spamo saugo Akismet. Sužinokite kaip naudojami jūsų duomenys.

top