Kvietimas į Praamžiaus valstybę

2011, vasario 6, 11:03 | kategorija Kelias | 24 komentarai | peržiūrų 1 230 | Spausdinti šį Įrašą | Sarmatai

Praamžius savo sotvarišku (tvastar) pavidalu sutvėrė visatą (Visata – tai Žemė, Pasaulis ir Dangus) Žemėje sukurdamas savo sūnus-žmones. Pradžioje kiekvienas žmogus savo mąsta buvo pramatąs, kadangi kiekvienas iš jų buvo gilūs maniai išmanantys varūną, neruvonę (nirvaną), mitrą eindrą ir daugelį kitų puikių dalykų. Tačiau bėgant tūkstantmečiams dėl savo pasinėrimo į kalevarą ir negemą (agama) daugelis žmonių tapo neišmanėliais, o tie, kurie išlaikė savo išmintį ir dvasinius sugebėjimus, pradėti vadinti žyniais.

Manoma, kad lietuvių (girulių, sarmatų) žynių luomas pasibaigė ties Baisiogala – ten buvo sunaikintas paskutinis šio luomo atstovas. Tačiau seni medžiai sunyksta tam, kad užleistų vietą naujiems medžiams.

Rasti esmę, o tada pritaikyti, rasti pavidalą

Mylėti save reiškia mylėti savo esatį, tai yra savo dvasią; mokinimasis mylėti save – tai savęs atlaisvinimas nuo ego ir atlaisvintų vietų užpildymas Tikrąją Būtimi, tai yra esme.

Todėl tikslas, kuo daugiau savo rutininio laiko paversti meditacijos laiku. Tobulu atveju visas laikas turėtų būti meditacinis laikas. Kitaip sakant, kaip ir buvo anksčiau lietuvių gentyse, tiek darbas, tiek apeigos turėtų būti meditacija. Apeigos nuo darbo tesiskirtų tik tiek, kad apeigos daugiau transcendentinės, bendravimas su aukštesniosiomos globojančiomis esybėmis-dievais-deivėmis.

Dvylika priemonių kaip zodiakinių žvaigždynų ir jo viduje asmuo

Pavidalas, būdas, kaip visą savo laiką užpildyti Tikrąją Būtimi, tai yra naudojimasis visomis priemonėmis, reikalingomis atverti vartus vidiniam lietuviškajam žyniui pasireikšti.

Prie juslinio pasaulio prisirišusią (rutinoje gyvenančią) gyvą būtybę veikia trejopos juslinės kančios:

  1. kankina sielvartas;
  2. vaikosi įsivaizdavimų;
  3. bijo tariamo priešo.

Šios juslinės kančios yra ryškiausi juslinės ligos požymiai.

Srila Sukadeva Gosvamis medituodamas suvokė, kad galutinis tikslas yra ne ištirpimas beasmeniniame Brahmane, o Viešpaties, kaip asmenybės, darbų suvokimas. Jis patyrė, kad asmeninis požiūris teikia daug didesnę transcendentinę palaimą negu beasmeninis.

Tikslas – žynių visuomenės kūrimas. Žynių visuomenė, tai valstybė pagal žynių tvarką.

Žyniai – tai rišiai, rišantys visuomenės dalis į visumą.

Asmuo tai esmė. Laisvas asmuo nuo visatos įtakų. Tačiau susivokęs, kad yra Žemynos ir kitų dieviškų esybių malonėje. Todėl būtina jas pagerbti, palabinti, kad būtų laisvas mąstymas ir laisvo tobulėjimo galimybė. Praradęs dieviškų esybių malonę, praranda laisvę ir tampa priklausomu. Dieviškos esybės reiškiasi per asmens esmę atvėrus jam vartus vidiniam rišiui pasireikšti. Su dieviškų esybių pagalba asmuo tampa rišančiu, nes jam gelbsti aukštesniajame lygmenyje veikiantys dievai.

Laisvas asmuo kuria dieviškąją šeimą, – dieviškąją sodybą. Sodybų visuma – bendruomenė. Bendruomenė daro įtaką valstybės valdymui.

Mindaugas Lučka

Sarmatai

Gerbiami skaitytojai, jeigu manote, kad informacija pateikta sarmatas.lt tinklapyje buvo jums nors kažkiek naudinga - jūs galite paremti tinklapį SMS žinute arba piniginiu pavedimu į redaktoriaus sąskaitą. Visos jūsų paaukotos lėšos eis tinklapio plėtrai. Iš anksto dėkojame.

Pasidalinkite su sarmatas.lt savo naujiena ar video siužetu!

Gauti naujienlaiškį per Google FeedBurner



Naujienos iš interneto

komentarai 24

  1. jnanis says:

    Regisi jog gyvos išminčių Žinių tradicijos Lietuvoje nebėr išlikusios gyvos. Įvairios istorikų spekuliacijos yra pagrįstos tam tikra okupantų iškreipta pasaulėžiūra, jos yra bevertės net ir nuoširdžiomis pastangomis stengiantis interpretuot istorija Lietuvos labui. 

    Pats, prieš daug metų pradėjau domėtis Indijos Vedomis, pradžioj krišnaitų pateiktu variantu, vėliau bendrai. Jei trumpai, tai teko girdėti labai įdomių Mahabharatos aiškinimų kur kalbama apie Lietuvos žemes daugiau nei prieš 5000 metų. kalbama jog tai buvo ariju civilizacija besitesianti nuo Baltijos juros iki Sibiro. Jog dabartinėse Lietuvos žemėse gyveno milžinai kurie ginė Vedinę civilizacija nuo barbarų iš vakarų.
    Manau jog siekiant atkurti mūsų protėvių dvasinius mokymus reikia domėtis Arijų Vedomis, kitaip tariant Indijos Vedomis ir Slavu Vedomis. Taip vadinamos Slavu Vedos manau yra artimiausios mums. Aš nuoširdžiai tikiuosi jog neVedinis lietuviškasis nacionalizmas ir iš to sekantis istorijos interpretacijos, netaps kliūtimi ateiti  Vedoms į Lietuvių gyvenimus. Manau jog tai yra vienintelis kelias.
    Romuviečiai nuklydę visai į kitą pusę, jų nuoširdžios pastangos atgaivinti folklorą neišgelbės. Sarmatų įdėja yra nepagrįsta Vedų mokymo šviesa, ji pasmerkta sunykti.

  2. Zazas says:

    Milžinai ir dabar pas mus gyveną, kaip Savickas 🙂
    O gynyba geriausiai iliuostruota multike „Asteriksas ir Obelisksas“.

  3. Jaunius says:

    Žmonėms sunku suvokti, kad vedos yra puikus vedlys gyvenimo keliu. Visi dirba savo darbą, tad tiek romuviečiai, tiek sarmatai dirba bendram tikslui. Nežinau, tiesa, kokius sarmatus turi galvoje jnanis? Čia sarmatai nelabai susieti su istorija. Kaip rašo, taip pasivadinę todėl, kad turi sarmatos. O jei turi jos, tai ir iki vedų ateis.

  4. jnanis says:

    Teko klausytis A. Lileikio paskaitų todėl tai sieju su jo asmenybe. Sarmatos įdėja yra grindžiama istoriškai, tai neteisinga. O kaip aš pats suprantu ir savo tėvų ir protėviu per genus gauta intuicija jaučiu jog sarmata nepriklauso jokiai tautybei. 

    O multikus galima ziuret tik tuomet, kai turime reikiamą filosofinį, šiuo atveju Vedinį pagrindą. Kitoks pagrindas mus atitolins nuo mūsų šaknų. Lileikio tyrinėjimai yra pagrįsti jo asmeniniu išprusimu ir protu. Manau jis daug ką kitaip pamatytu jei pradėtu tyrinėti esamus Indų ir slavų Vedų raštus. 

  5. vladas says:

    🙂 😀 vienintelis kelias?!:D
    krikscionybe ir buvo vienintelis kelias….:D
    musu proteviams desimtys ir simtai tukstanciu metu,o pries desimt tukstanciu visa
    Lietuva buvo po ledynais,o jusu Vedai perrasyti n kartu tos pacios baznycios:)
    ner ten kelio tik klystkeliai:)))
    reikia ieskoti ne isoreje o viduje:)))
    sekmes

  6. Antanas says:

    Zinios nera prarastos.Jos randasi musu pasamoneje.Mesnaudojame tik 1-2% savo smegenu,visa kita slypi pasamoneje.Keliu i pasamone yra daug.Tai:joga,meditacija,NRP,hipnoze.

  7. vladas says:

    asmuo blogas pvz,reikia rasyti Dievas,(Viespats) sukure Zmogu(s),Zmona,Vaikai,=reikia nauju apibrezimu,o Zmones kuria Seima,Bendruomene,Tauta,Valstybe tai vaalstybe negali isakineti zmogui,seimai,tai turi buti atvirkstinis procesas.
    asmuo yra Ego ir baznycios kurinys.
    nesusiasmeninkit :))

  8. Daugminas says:

    AsMuo=AšOmuo. Būtent omuo, – tai nemedžiaginė žmogaus esmė, suteikianti žmogui gyvastį, sąmonę, karminę atmintį… Tai nemirtingasis aš. Vedine samprata asmuo, – tai nemirtingoji autonominė siela ir atma viename.

  9. Daugminas says:

    Vedos yra viduje, o ne išorėje. vedų raštai tai tik viduje esančių vedų atspindys.
    Kadangi daugelis nebeišmano apie varūną, neruvonę, mitrą, eindrą, tai ieško vedų kažkur raštouse ar idol’ų pavidale.

  10. Jaunius says:

    Daugminai, negali smerkti žmogaus, kad jis kažko neišmano. Ne visi yra tame lygmenyje, tinkamai įvaldę savo gebėjimus. Nematau jnieko blogo, kad žmogus sieia pažinti, kad ir per rašytines vedas. Juk ir pats gal būt nuo to pradėjai.

  11. Daugminas says:

    Privalu suvokti, kad pagrindinis darbas turėtų vykti viduje. o rašytinės vedos ir paskaitos apie vedas tai tik nurodymai, kaip kaip sparčiau siekti tobulėjimo ir nepasiklysti savo vidiniuose potyriuose.
    kažkodėl nemaža dalis užstringa ties rašytinėm vedom neperkeldami pastangų susitelkti ties meditacija.

  12. jnanis says:

    Sutinku su Daugminu.  Sveika nuovoka reiškia 1. pačio asmeninė patirtis 2. Protėvių patirtis ir patarimai – vedos. 3. Kompetetingų žmonių nuomonė. Jei nors vieno dalyko nėra – rizika paklysti didelė.
    Uzstrigimas ant rašytinių Vedų užmirštant vidinę asmeninę patirtį – niekur neveda.

  13. Sarmatas says:

    Daugminui

    būtų gerai kažkaip tuos žodžius suvienodinti. Gal kokį paaiškinimų žodyną sudaryti galima būtų?

  14. jnanis says:

    Lietuvių dabartinė kalba žiūrint iš sanskrito ir net slavų kalbos pozicijų yra gana nublankusi. Rusams tokių problemų neiškyla. Musuose nedaug žodžių turi gilią dvasinę prasmę todėl ir reikalingi įvairios spekuliatyvios interpretacijos. 

  15. Daugminas says:

    Sakyčiau, kad mūsuose nedaugelis supranta lietuviškų žodžių gilę dvasinę prasmę. Ir ne tiek žodžiai turi dvasinį užtaisą, kiek sąskambiai. Pavyzdžiui tantrinėse mantrose beveik visi žodžiai yra be tiesioginės prasmės, nes jose svarbiau saskambis.
    Sakyčiau, kad lietuvių kalba yra dievų kalbos palikimas, Kurio daugelis nebesuvokia.
    Belieka prisimti pasakojimą apie kiaulę ir perlus. Kas tie perlai kiaulei?

  16. Sarmatas says:

    Daugminai

    tai dabar nesuprantančius kiaulėmis vadinsite ar, visgi, padėsite susigaudyti?

  17. jnanis says:

    Jeigu atidžiai pasižiūrėti, tai bet kuri kalba tuos sąskambius ir pirminius garsus turi turi. Nesu mokslininkas ar koks kalbų žinovas, esu paprastas žmogus nevieną dešimtmetį einantis savęs pažinimo keliu. Lietuvių, rusu ir sanskritą žinau grynai iš praktinės pusės. Taip, lietuvių kalboje jaučiamas Dieviškumas, bet jo nėra likę tiek kiek sanskrite ar net rusų kalboje. Jei map parodysite kad yra kitaip, mielai pasiruošęs išklausyti.

  18. Daugminas says:

    manau nereiktų sureikšminti nei sanskrito, nei rasų, nei lietuvių kalbų. Neginčijama tai, kad buvo dievų kalba, kuri žmonėms liko kaip paveldas. Manau pagrindinė pastanga turėtų būti suvokti šią dievų kalbą. manau mantros turi nemažai savyje šio dieviško prado.
    Pažinimas turėtų vykti per vidines pratybas.

  19. Daugminas says:

    Šiaip praktikuoju tiek mantrų, tiek lietuvių etno dainavimą. Man įdomu suvokti poveikius.
    Dabar sanskrito mantras suvokiu kaip priemones keisti save, įtakoti kauzalinius ir kitus savo kūnus. Sakyčiau sanskritinė mantra yra tarsi dievų palikta priemonė žmonėms artėti prie jų.
    Lietuvių etno dainavimas yra kita. Manau tai dievų dainavimo paveldas. Tiesiog dabartiniai folkloro atlikėjai to nesuvokia ir suprimityvina šias dainas. Tai tarsi duoti vaikui įpatingą prietaisą, kurį, tas vaikas išardo išsinagrinėjimui, vietoj to, kad naudoti tą prietaisą pagal paskirtį.
    Dabar man sanskrito mantros yra tarsi priemonė pasiekti pakankamą sąmonės lygmenį, kad galėčiau kaip dievai dainuoti giesmes. Jos artimos lietuvių etno dainoms.

  20. nuomonė says:

    Manau, straipsnis yra kiek padrikas. Kitaip ir būti negali, nes autorius stovi ant labai silpno ir slidaus pagrindo. Iš čia ir blaškymasis, “susidvejinimas”, vienų teiginių prieštaravimai kitiems. Daug teisingų ir gilių dalykų, bet viską nušluoja keli šaukštai deguto ir gaunasi- ‘šnipštas”. Viskas -dėl “bendro vardiklio” nebuvimo ir tolimesnės biblinės koncepcijos eskalavimo, kurios esmė -klaidinantis požiūris į Dievą, Žmogų. Iš to išplaukia visa kita: iškreipta žmogaus paskirtis, gyvenimo prasmė, santykis su Dievu, tarpininkų; žynių, šventikų ir kitokių fariziejų- kompetentingų asmenų atsiradimas, kas kuria visą iškrypusią mūsų realybę ir visas mūsų gyvenimo nesąmonės.

  21. Daugminas says:

    Tai, kad straipsnyje kalbama apie asmenį, kad kiekvienas asmuo turėtų siekti galimybių savo vidiniam žyniui pasireikšti… Kad būtų žynių visuomenė. Būtina, kad visi gyventojai siektų tapti išmintingais.

  22. nuomonė says:

    Daugmui.

    Jeigu taip, kaip sakote, tada puiku! Bet tekste parašyta: „Tikslas – žynių visuomenės kūrimas. Žynių visuomenė, tai valstybė pagal žynių tvarką.

    Žyniai – tai rišiai, rišantys visuomenės dalis į visumą.“ Iš to aš suprantu, kaip hierarhinę sistemą, kurioje “ lygesni“ žyniai vėl atsistoja kaip tarpininkai tarp žmogaus ir Dievo, dievybių. Tai atsispindi tolimesniae tekste.
    Kas patiko staipsnyje ir kam visiškai pritariu tai – paskutinė pastraipa. Gal tik „daro įtaką valdymui“ pakeisčiau į „valdo“.

  23. Adonė says:

    Sveiki, perskaičiau kiek pavėluotai.
    Kai ką supratau būdama 2010 m rudenį Himalajuose- radau patvirtinimą, kad Himalajuose gyveno lietuvių protėviai.Girdėjome dainą su kalniečių prokalbe, kurioje yra daug lietuviškų žodžių, skambėjo daina, kurios melodika primena lietuvių liaudies, kartojamas priedainis i-„teka saulelė“ , gaila kad neįsidėmėjau kaip vadinasi ta išlikusi kalba. lietuvių kalba -dievų kalba dėl to, kad ja kalbėjo baltieji, pabėgę į Himalajus, iš kurių vieno vardas -Šyva,kuris buvo paskelbtas dievu, baltasis. Vedas parašė taip pat ne tamsios rasės indai, o baltaplaukiai šviesūs žmonės- mokytojai, kurių paveikslų pilnos šventyklos, jie šalia Krišnos, Ramos ir kt.

  24. Me says:

    O Googlis, kur Googlis?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Rašyti atsiliepimą

Paaiškinimas,
Atsiliepimų skiltis skirta pasidalinti savo nuomone straipsnio tema, ir mums svarbios jūsų nuomones.
Tuo pačiu norime priminti, kad tai nėra skaitytojų tarpusavio rietenų sritis, todėl prašome valdyti savo
emocijas ir nepaversti šios vietos balaganu ir/ar keiksmų mokykla. Taip pat bus sulaikomi iš PROXY
serverių rašomi komentarai.
Komentarai nėra cenzūruojami, bet programa gali automatiškai išmesti atsiliepimus, su keiksmažodžiais.
P.S. Siekiant apsisaugoti nuo reklaminių robotų, peržiūrai taip pat bus sulaikomi komentarai, kuriuose
bus rasta nuorodų, tad rekomenduojame jas dėti be pradinių "http" ir "www".

Svetainę nuo spamo saugo Akismet. Sužinokite kaip naudojami jūsų duomenys.

top