Kuo skiriasi „profesionalus“ elitas, nuo tikrojo (prigimtinio) elito?

2021, 10 kovo, 12:18 | kategorija LPT | atsiliepimų (3) | peržiūrų 334 | Spausdinti šį Įrašą | Sarmatai

Miškas Saulei leidžiantis

Kai analizuoji Lietuvos viešosios kalbėsenos foną, tiesiog negali nepastebėti vieno dėsningumo. Beveik visi politikai, kalbėtojai/rašytojai agituojantys už įsigalinčią totalitarinę sistemą, šaukiantys, jog reikia visus priverstinai testuoti/vakcinuoti, suteikti visiems šunų skiepų pasus, įvesti kuo daugiau ribojimų, draudimų, patikrinimų ir baudų, LYGIAI TAIP PAT gynė ir teisino supedofilėjusių nusikaltėlių „teisėtą“ siautėjimą valstybės vardu Lietuvos kankinės Deimantės atžvilgiu, LYGIAI TAIP PAT teisino Lietuvių kalbos prievartavimą palaipsniu lenkų kalbos gramatikos įvedimu (kitaip vadinamu trijų raidžių invazija).

Visa tai jie pateikia panašia forma:

„Na, kas čia tokio, kelios raidelės mūsų raidyne“, „Na, koks skirtumas, porą kartų tam vaikučiui įkišo“, „Na argi čia problema įbes adatėlę, pasimakaluos nosyje ar išangėje su tepinėlio pagaliuku“. Viskas juk vardan gerovės, saugumo ir ramybės.

Prieš kokius 20 metų žiūrėjau TV laidą, kur buvo rodomas policijos sulaikytas, susigūžęs jaunas vaikinukas, bandęs išprievartauti mažametį berniuką. Berniukas gelbėdamasis nuo prievartos iššoko pro daugiabučio langą. Labiausiai man įsiminė susigūžusio vaikino pasiteisinimas:

„Kai aš buvau kalėjime, mane išprievartavo. Po to aš supratau savo prigimtį, kad aš nuo gimimo esu gėjus ir todėl bandžiau suartėti su tuo vaiku“.

(Šiaip, gal kas galėtų pasidomėti, jau praėjo 20 metų, gal tas jaunas Profesionalus prievartautojas tapo Profesionaliu gėjumi ir per laisvės partiją dabar dirba VARDAN TOS kokioje nors seimo ar vyriausybės įstaigoje).

Šiaip tas kriminalinis epizodas su „PROFESIONALIU kalėjime išprievartautu gėjumi labai vaizdžiai parodo ir mūsų „profesionalaus“ elito susiformavimo dinamiką. Kaip ir tas kalėjime išprievartautas vaikinas, mūsų kelis šimtmečius mentališkai prievartautas „elitas“ negimė su tokia tapatybe. Gyvenimo filosofija, kurioje jie gyvena, yra dirbtinai ir brutaliai įskiepyta ir jau po to įsisąmoninta ir perduodama kaip neabejotinas teisingo gyvenimo mokymas savo palikuonims. Jie net nebesuvokia, kad galima gyventi kitaip.

Čingizo Aitmatovo romane „Ilga kaip šimtmečiai diena“ yra aprašomi Mankurtai.

„Karo belaisviui, kurį būdavo nutarta padaryti mankurtu, nuskusdavo plikai galvą ir uždėdavo ant jos ką tik nudobto kupranugario kraujuotą odos gabalą. Po to, jam surišdavo rankas ir uždėdavo ant gerklės medinę kaladę, kad jis negalėtu galva paliesti žemės ir palikdavo žmogų dykumoje porai dienų. Kepinant saulei ant galvos esanti kupranugario oda pradėdavo trauktis suspausdama galvą. Kupranugario plaukai įsismeigdavo į galvą sukeldami nepakeliamą kančią, kuri buvo sustiprinama vis stiprėjančio troškulio. Po kiek laiko, auka arba mirdavo, arba netekdavo atminties apie savo buvusį gyvenimą ir tapdavo idealiu vergu, nepriekaištingai ištikimu savo šeimininkui. Vergai mankurtai kainuodavo nepalyginamai brangiau nei paprasti vergai, nes jų nebereikėdavo saugoti ir taip pat nebereikėdavo saugotis jų keršto.

Čingizo Aitmatovo romane pasakojama apie tai, kaip jauną kimpčiaką Žolmaną, Donenbajaus sūnų, tapusį žuanžuanų belaisviu, padarė mankurtu. Jo motina, Naiman Ana ilgai ieškojo sūnaus, bet kai surado jis ne tik jos nepažino, bet savo šeimininkų įsakymu nužudė ją be jokios sąžinės graužaties. Mankurtai nežinodavo (ir net nenorėdavo žinoti) savo prigimties ir protėvių, nežinojo savo tikrojo vardo (čia panašiai kaip laisvės partijos profesionalai pradžioje dresiruojami vaikų vėliau jaunimo organizacijose, o pabaigai Sorošo universitetuose pamiršta savo tikrą prigimtį ir pradeda didžiuotis nauja klouno tapatybe). Mankurtas kaip šuva, pripažindavo tik savo šeimininkus, jis nekreipdavo dėmesio į jokius argumentus ir klausydavo tik šeimininko nurodymų. Tai jam buvo aukščiau visko“.

Kartą, su vienu labai žymiu „šoumenu“ užsukome į senamiestyje buvusį vieną aplinkosaugos departamentą. Jam vadovavo neaiškaus amžiaus „moterė“, viena iš feministinių A.M.Pavilionienės pasekėjų. Užėję pas ją į kabinetą buvome labai džiugiai sutikti. „Moterė“ liepė savo sekretorei atnešti kavos ir konjako. Mano kompanionas nusistebėjo ir paklausė ar ji nebijanti taip, darbo dienos viduryje, gerti konjaką? Man ligi šiol įstrigęs atmintyje jos atsakymas: „Na jau, ko bijoti, Maskvos jau nebėra, dabar mes patys sau šeimininkai, TODĖL DAROM KĄ NORIM“.

Apgailėtina. Laikinai paleistų į laivę vergų lėbavimas, nei kiek nesusimastant, nei apie pasekmes, nei apie realybę. Juk griežtai laikomas vergas, kai jį paleidžia į laisvę, mėgaujasi nebaudžiamumu, todėl daro vis daugiau nusikaltimų, o vėliau tiesiog degraduoja arba grįžta pas savo šeimininkus vergauti toliau. Paskaitykite JAV vergų išlaisvinimo istoriją.

Tie, kam suformuota vergo savivoka iš jos nebegali išsilaisvinti. Jiems pastoviai reikalingas botagas ir meduolis. Patys jie nesugeba sukurti pridėtinės vertės ir nesugeba gyventi bendruomeniškai. Jie prasiskolina ir sužlugdo/iššvaisto viską, kas jiems istorijos vingrių pasekoje atlieka nuo buvusių šeimininkų.

Ar įmanoma vergams tapti tikrai laisvais žmonėmis? Ne. Tai neįmanoma, tam reikia gimti laisvu. Tai vienintelis kelias.

Kažkada Žydų mokytojas Nikodemas buvo slapčia atėjęs pas Jėzų Kristų. Jis pripažino, kad niekas negalėtų daryti tokių ženklų, jei Dievas nėra su juo. Prašė paaiškinti kaip jam suprasti tą didingą visaapimantį Dieviškosios išminties mokymą (Dangaus karalystės supratimą). Jėzus Kristus jam atsakė, kad niekas negalės įeiti į Dangaus Karalystę, jei tik jis negims iš naujo. Nikodemas nusistebėjo ir paklausė, kaip senas būdamas žmogus gali vėl gimti. Kristus atsakė: „…jei kas negims iš vandens ir Dvasios, negalės įeiti į Dievo karalystę. Kas gimė iš kūno, yra kūnas, o kas gimė iš Dvasios, yra dvasia.“

Būtent tai yra naujas gimimas, gimti iš Visagalio Dangaus ir Žemės Sutvėrėjo Dvasios. Būtent tokie gimusieji yra laisvi gimimu ir juose nebėra vergo tapatybės. Vanduo ir Dvasia.

Beveik visi Lietuvoje yra pakrikštyti vandeniu (vieni tik gimę, kiti vėliau) – tai reiškia, kad daugeliui atvertas kelias link Kristaus, bet tik nedaugelis žengia tuo keliu ir gimsta iš Dvasios. Gimti iš Dvasios yra įmanoma tik per kitą žmogų, kuris turi tą Jėzaus Kristaus Dvasią ir kuris perduoda šią Dvasią ieškančiam. Kito kelio nėra.

Tu gali šauktis Kristaus asmeniškai, savo maldose, ir tuomet Jis atsiųs tau savo pasiuntinius, per kuriuos tu būsi išgelbėtas. Būtent taip Petras buvo pasiųstas į pagonio Kornelijaus namus. Būtent tokiu būdu, per Jėzų Kristų, mūsų vergiškos tapatybės šiuolaikinė nomenklatūra gali gimti iš naujo, laisvais valstybės vadovais ir pareigūnais, o mankurtiška moderni obrazovanščina gimti visų gerbiamais Lietuvių bendruomenės išminčiais.

Visada prisiminkite ką sakė mūsų Mokytojas: Jei jūs pasiliekate mano žodyje, iš tiesų esate mano mokiniai ir jūs pažinsite tiesą, ir ta tiesa padarys jus laisvais.

Su broliška meile ir rūpesčiu
Vladimiras Troščenka

Sarmatai

Gerbiami skaitytojai, jeigu manote, kad informacija pateikta sarmatas.lt tinklapyje buvo jums nors kažkiek naudinga - jūs galite paremti tinklapį SMS žinute arba piniginiu pavedimu į redaktoriaus sąskaitą. Visos jūsų paaukotos lėšos eis tinklapio plėtrai. Iš anksto dėkojame.

Pasidalinkite su sarmatas.lt savo naujiena ar video siužetu!

Gauti naujienlaiškį per Google FeedBurner



Naujienos iš interneto

Atsiliepimų 3

  1. Bitvaldas says:

    O dar Jėzus sakė jog reikia mylėti savo priešus ir jiems atleisti. Va taip beatlaidaudami ir atsidūrėme ten kur esame.Nafalinu trenkiantys pezalai.Žvilgterėk už lango ir neignoruok laikmečio kuriame gyvename.Ka, užtrauksim visi „Pulkim ant kelių visi krikščionys “ ir priešas suklus? Nemanau.

  2. Art says:

    Praėjo metai karantino
    Pavasaris pabudo jau
    Valdžia mus baimėmis maitino
    Ir Tu pabusk žmogau.

    Paleiskim baimes iš kertės
    Atsistokim nuo kedės
    Išeik į lauką, apsidairyk
    Ištarki ačiū iš širdies
    Kad gyvas dar esi išties.

    Nors prirakintas prie ekrano
    Bet ginti žemę savo,
    reikia…
    Ne dėl malonės ponų,
    O dėl minties senolių.

    Dėl to, ką gynė jie,
    kai prakaitas varvėjo kūnais,
    kai dirbo žemę savo juodą
    Ir valgyt davė jie be nuodo.

    Jie matę karo ir žiaurybiu,
    bet stojo gint savų vertybių.
    O ką akyse matai Tu?
    Ar jau tampi aklu?
    Nustok tikėti šiais
    Protą gniuždančiais kerais.

    Išsilaisvinkim nuo kaukių,
    Feisbuko senų akauntų
    Ir pakilkime į kovą
    Dėl savų anūkų noro
    Kad matytų jie senolį,
    Kurs apgynė tautą oriai.

    Nes jei Tu dabar sedėsi,
    Prie ekrano dar lindėsi,
    Tai prieš blogį nelaimėsi.
    Ką sakys tada anūkai?
    Kad bailiai tie jų diedukai?

    Nes kai virusas pasklido
    Baime juos visus užgydę,
    Susivarę juos į tvartą,
    Namų ūkiui lygtais verta.
    Ir tada juos pagal tvarką
    Reik žymėt, kuris kiek vertas.

    Ne barkodu Tu gimei,
    Neskanuoja lai kaktos
    Neužmiršk, kad Tu žmogus
    Nenuleisk Tu jiems galvos.
    Lai šis žodis, kaip jėga
    Įkvėpia kovot Tave.

    maugliokuryba.blogspot.com/2021/03/partizaninis.html

  3. Gero vergo vadovas says:

    – Būk namie, kai tau sakoma
    – Stovėk eilėje, kaip tau sakoma
    – Nešiok vergo namordniką, kaip įsakyta
    – Paplok ir atsiklaupk, kai liepia
    – Išeidinėk į lauką tik su spec.leidimu
    – Bendrauk su kitais, tik kai leidžiama
    – Leisk save stebėti 24/7
    – Savanoriškai susinaikink savo verslą bei pajamas
    – Visada būk paklusnus valdžiai
    – Šnipinėk ir pranešinėk apie ‘ne-vergus’ visais atvejais.
    -Nuolankiai leiskis nunuodijamas geitso “vakcinomis”, kaip laboratorinė žiurkė
    -Daryk viską, kas tau liepiama be jokių klausinėjimų
    P.S.Kai masiškai išnuodyti vergai ims kristi kaip musės,sorošo nupirktiems ciuciukams tai irgi bus tik „šalutinis poveikis“…

Rašyti atsiliepimą

Paaiškinimas,
Atsiliepimų skiltis skirta pasidalinti savo nuomone straipsnio tema, ir mums svarbios jūsų nuomones.
Tuo pačiu norime priminti, kad tai nėra skaitytojų tarpusavio rietenų sritis, todėl prašome valdyti savo
emocijas ir nepaversti šios vietos balaganu ir/ar keiksmų mokykla. Taip pat bus sulaikomi iš PROXY
serverių rašomi komentarai.
Komentarai nėra cenzūruojami, bet programa gali automatiškai išmesti atsiliepimus, su keiksmažodžiais.
P.S. Siekiant apsisaugoti nuo reklaminių robotų, peržiūrai taip pat bus sulaikomi komentarai, kuriuose
bus rasta nuorodų, tad rekomenduojame jas dėti be pradinių "http" ir "www".

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

top