Ramūnas Alaunis: WikiLeaks karas pries Siriją. Kas slepiasi už WikiLeaks – CŽV?

2012, liepos 8, 22:01 | kategorija Ideologija | atsiliepimų dar nėra | peržiūrų 1 292 | Spausdinti šį Įrašą | Sarmatai

2012-07-07

2012 liepos 5 d. WikiLeaks pradėjo viešinti Sirijos politikų, ministrų, kompanijų slaptus elektroninio susirašinėjimų laiškus, kurie apima laikotarpį nuo 2006 m. rugpjūčio mėn. iki 2012 kovo mėn.

Paviešindama slaptą Sirijos vyriausybės ministerijų susirašinėjimų informaciją, WikiLeaks įsitraukė į Sirijos karinį konfliktą ir tuo pačiu stojo 5 neo-kolonialistų ir sionistų pusę, kuri siekia bet kokia kaina nuversti Sirijos vyriausybę ir prezidentą Bashar al-Assada.

Nors WikiLeaks pareiškė kad laikosi neutraliteto tarp kolonistų ir kolonizuojamų, tačiau išslaptinti susirašinėjimų dokumentai neabejotinai pasitarnaus JAV ir NATO interesams.

Šie ypatingi duomenys yra gauti iš 680 su Sirija susijusių juridinių ar fizinių asmenų, tarp jų ir Sirijos Prezidentūros reikalų ministerijos, Užsienio reikalų ministerijos, Finansų ministerijos, Informatikos ministerijos, bei Transporto ir Kultūros ministerijų.

Per artimiausius du mėnesius WikiLeaks išslaptinti elektroniniai susirašinėjimų laiškai bus paskelbti WikiLeaks (globaliniame), Al Akhbar (Libano), Al Masry Al Youm (Egipto), ARD (Vokietijos), Associated Press (JAV), L’Espresso (Italijos), Owni (Prancūzijos) ir Publico.es (Ispanijos) tinklapiuose.

WikiLeaks įkūrėjas Julian Assange pranešė: „nutekinta informacija kenkia Sirijai, tačiau taip pat kenkia ir Sirijos priešininkams. Taigi, tai padeda mums ne tik kritikuoti vieną ar kitą grupę, bet taip pat padeda suprasti jų interesus, veiksmus ir jų mintis. Tik suprasdami šį (Sirijos) konfliktą mes tikimės jį išspręsti.“

Šiuo metu Sirijoje vyksta jau 18 mėnesių besitęsiantis kruvinas vidaus konfliktas, per kurį jau žuvo nuo 6 tūkst iki 15 tūkst. Žmonių. Išslaptinti Sirijos dokumentai atskleidžia ne tik Sirijos vyriausybės vidaus darbus ir ekonomiką, bet ir Vakarų (Europos) šalių veiksmus, kurios vienaip kalba, kitaip daro.

Nutekinta informacija apima Baath partijos vadovo asmeninius susirašinėjimus, bei Sirijos vyriausybės ministerijų finansinius pervedimus kitoms šalims.

WikiLeaks duomenis sudaro 2,434,899 elektroniniai laiškai gauti iš 680 asmenų. Tarp jų 678,752 skirtingi elektroninių laiškų adresai iš kurių buvo išsiųsti laiškai ir 1,082,447 skirtingi laiškų gavėjai. Elektroninių susirašinėjimų laiškai parašyti keliomis užsienio kalbomis, tarp jų apie 400 tūkst. laiškų parašyti Arabų kalbomis ir 68 tūkst Rusų kalbomis. Nutekinti duomenys aštuonis kartus viršija nutekintus JAV diplomatinio susirašinėjimo dokumentų skaičių.

Deja, WikiLeaks sprendimas paviešinti beveik 2.5 mln. Sirijos vyriausybės elektroninių susirašinėjimų dokumentų nepadidins Juliano Assange galimybių gauti politinį prieglobstį Ekvadore.

Dauguma informacijos esančios elektroniniuose laiškuose labai pravers NATO interesams kompromituojant Siriją,

Šiuo metu Rusija tiekia ginklus Sirijai, nežiūrint Jungtinių Tautų paskelbto ginklų embargo ir JAV Valstijų sekretorės H. Clinton papildomai paskelbtų sankcijų prezidento Assad’o vyriausybei, prieš kurią kariauja teroristai pasivadinę save “sukilėliais”, kurių tariamą revoliuciją inspiravo Sorossas ir JAV Centrinė žvalgybos valdyba (CŽV).

WikiLeaks ir Assange nėra patikrinę visų e-laiškų autentiškumą, dėl didelio jų kiekio, tačiau WikiLeaks jau dabar teigia, kad duomenys yra “statistiškai patikimi”, kad duomenys, kuriuos jie perėmė yra autentiški.

Tuo pačiu Vakarų žiniasklaidai atiduotas informacijos paėmimas iš “pirmų rankų”, kuri turės galimybę savaip interpretuoti turinį. Nei vienas Sirijos laikraštis, nei naujienų agentūra TeleSUR, Libano TV al-Manar, nei Rusijos RT ar Irano PressTV nėra įtraukti į WikiLeaks prieš tai išvardintos privilegijuotos žiniasklaidos sąrašą, kuris gaus WikiLeaks informaciją iš pirmų rankų. Tad išslaptinti duomenys tikrai nepadidins galimybių giliau suprasti karinį Sirijos konfliktą, kaip pareiškė WikiLeaks įkūrėjas Assange, tačiau suteiks NATO ir jų sąjungininkams pranašumą informaciniame kare prieš Sirijos visuomenę ir Sirijos vyriausybę. Viešai skelbiami nutekinti Sirijos vyriausybės susirašinėjimai padarys kur kas daugiau žalos Sirijai, nei anksčiau WikiLeaks paviešinti slapti JAV diplomatinio susirašinėjimo dokumentai padarė žalos JAV interesams, kariaujant Afganistane ir Irake.

Tad toks WikiLeaks sprendimas paviešinti Sirijos slaptą elektroninių susirašinėjimų informaciją, kaip tik tuo metu, kai Sirijoje vyksta žudynės, neprisideda prie Sirijos karinio konflikto sprendimo.

Tad kyla klausimas, kas gi stovi už WikiLeaks?

WikiLeaks vadovo Julian Assange skelbiama “nutekinta” informacija yra ne kas kita, kaip CŽV taip vadinamos “psy-op” – psichologinės operacijos, kurių įvykdymui puikiai pasitarnauja slaptų dokumentų paviešinimas. Tai detaliai aprašoma CŽV dokumentuose, kurie vadinasi “The Secret Team” (Slaptoji Komanda).

CŽV padedant J. Assange dažnai viešina išgalvotus “slaptus” nutekintus dokumentus, kurie daugeliui žmonių sukuria slaptos informacijos tikrumą.

Reikėtų priminti, kad 2011 m. WikiLeaks savo tinklapyje paviešino 2007 metų JAV ambasados Lietuvoje pranešimą “apie žiniasklaidos padėtį Lietuvoje”, kuriame buvo rašoma apie kai kurių Lietuvos žiniasklaidos priemonių korupcinius ryšius su politikais ir nešvarią jų veiklą. Dokumentuose buvo minimas „Respublikos“dienraštis, kuris dažnai kritikuodavo JAV politiką. Tačiau jokių įrodymų WikiLeaks iki šiol nepateikė.

WikiLeaks padėjo JAV vyriausybei nuversti Tuniso ir Egipto vyriausybes. Assange vaizduojamas kaip siekiantis paviešinti korupciją iš esmės yra gera JAV vyriausybės „psichologinių-operacijų“ priedanga, kurią visuomenėje žmonės naiviai tikėdami palaiko ir gina. Pvz. Rusijos opozicija dažnai kreipiasi pagalbos į „WkiLeaks“.

WikiLeaks pradėjo viešinti Sirijos vyriausybės e-laiškus prieš pat Paryžiuje rengiamą „Sirijos draugų“ grupės susitikimą, kuri siekia nuversti teisėtą Sirijos prezidento Assado vyriausybę. Į susitikimą Rusiją atsisakė vykti, kadangi ji palaiko Assad‘o vyriausybę ir priešinasi NATO invazijai į Siriją. Todėl WikiLeaks iš karto paviešino ir laiškus rašytus rusų kalba.

Dar 2012 vasario mėn. Izraelio laikraštis „Haaretz“ pranešė, kad „Anonymous“ hakerių grupė įsilaužė į Sirijos vyriausybės serverius, iš kurių buvo nukopijuoti e-laiškai, kuriuos, manytina dabar WikiLeaks ir viešina. Tačiau iš tikrųjų tai yra paprasčiausia propaganda, skirta sužlugdyti Assado vyriausybę. O tuo metu JAV prezidento Obamos administracija, Izraelis ir JT „taikdariai“ viešai kviečia paskelbti karą prieš Siriją, jei Sirijos prezidentas Assad‘as „savanoriškai neatsistatydins“.

WikiLeaks paskelbti Sirijos vyriausybės e-laiškai yra gerai suorganizuota CŽV operacija: CŽV panaudodama kibernetinį ginklą kompiuterinę programą „Flame“ (buvusi „Stutnet“) gautą informaciją iš Sirijos serverių perdavė JAV vyriausybės agentų sukurtai kompiuterinių įsilaužėlių grupei „Anonymous“. O pastaroji informaciją perdavė į WikiLeaks. Tarp šimtų tūkstančių laiškų, bus daug ir išgalvotos informacijos, kurią, jau kaip tikrą tiesą platins globalistų valdoma žiniasklaida.

WikiLeaks įkūrėjo Assage ryšiai su Rothschildais

Wikileaks įkūrėjas Julian Assange palaiko artimus ryšius su žurnalu “The Economist”. O būtent šį finansinį leidinį kontroliuoja bankininkų Rothschild’ų šeima.

Wikileaks įkūrėjas Julian’as Assange yra gavęs “The Economist” žurnalo, kurį kontroliuoja bankininkų Rothschild’ų šeima, apdovanojimą.

Assange išpranašavo, kad slaptų banko duomenų paviešinimas gali sukelti bankų griūtį, tačiau jis neužsiminė, kad bankų griūtis pirmiausia apiplėštų milijonus paprastų žmonių, dėl egzistuojančios nepriklausomos JAV rezervų banko sistemos, kuri leidžia Amerikos bankams uždirbti didžiulius pelnus.

Remiantis žurnalu “Forbes”, WikiLeaks įkūrėjas Julian Assange, 2008 m. buvo pelnęs “The Ekonomist” leidinio apdovanojimą New Media Award (Naujosios žiniasklaidos apdovanojimas). “The Ekonomist” leidinys, kuris propaguoja liberalias idėjas – laisvą emigraciją, laisvą prekybą ir globalizaciją, gėjų santuokas ir narkotikų legalizavimą1, kuris palaikė JAV karą prieš Iraką2 ir 2008 m. JAV prezidento rinkimuose palaikė Barack Obamą3 – priklauso tarptautinei kompanijai, “The Economist Group Limited”4 grupei. kurios 50 proc. akcijų valdo “Financial Times”5, o ši yra valdoma nepriklausomų subsidiarių finasinės grupės “Pearson PLC” akcininkų6, bei Anglijos bankininkų Rothscildų šeimos narių7.

Tarp kitko, 2006 m. Iranas uždraudė savo šalyje pardavinėti leidinį „Ekonomist“.8

paveikslėlis2010 gruodžio mėn. Kurt’is Nimmo buvo paskelbęs9, kad žurnalo “The Ekonomist” savininkai yra Anglijos bankininkų Rothschild’ų šeima10. “The Economist” valdo “Economist Group”, kurios priešakyje stovi JAV Centrinė Žvalgybos Valdyba11, įdarbinanti pas save tarptautinio verslo žurnalistus-analitikus.

2010 m. Graikas Vicky Chrysou buvo paskelbęs, kad 2008 m. Julian’as Assange buvo laimėjęs “The Economist Censorship Index” apdovanojimą12.

Assange artimi ryšiai su pasaulyje lyderiaujančiais finansiniais leidiniais, kurie sutartinai skelbia klaidingą informaciją apie eurozonos finansine būklę ir bankų krizę, akivaizdžiai pastebimi jo duotame interviu “The Economist” žurnalui13.

Jullian Assange interviu “The Times”:

http://www.youtube.com/watch?v=E_HPLHIBTtA&feature=player_embedded

Assange buvo pelnęs ne tik bankininkų Rothschildų šeimos valdomo finansinio leidinio apdovanojimą, tačiau Assange 2009 m. liepos mėn. taip pat buvo apdovanotas ir nevyriausybinės Londone įkurtos “Amnesty International”14 organizacijos, kuri artimai bendradarbiauja su Jungtinių Tautų Organizacija (JTO) savaime susieta su Tarptautinu Valiutos banku (IMF), gaunančiu finansines pajamas už išduotas paskolas šalims, turinčioms didelius biudžeto deficitus.

Tarp kitko, Londone įkurta “Amnesty International”, kuri buvo įteikusi apdovanojimą Julian Assange, 2011 m. Libijoje vykusio karo prieš Gaddafi metu skelbė dezinformaciją, kuri buvo priimama kaip faktas priimant JT ST rezoliucijas Nr. 1973 ir 1973, kurios įgalino paskelbti “neskraidymo zoną“ virš Libijos, t.y. įteisino NATO invazija į Libiją.

Nepaskelbtame kare prieš Siriją “Amnesty International” toliau skleidžia dezinformaciją apie tariamus Sirijos vyriausybės kariuomenės susidorojimus su sukilėliais. (Žr. “Globalistų valdomos žiniasklaidos karas prieš Siriją”). “Amnesty International” nesiėmė jokių veiksmų, kad tiek Libjjos, tiek Sirijos sukilėlių, kuriuos remia JAV, NATO ir Arabų šalys, įvykdyti karo nusikaltimai būtų ištirti.

Paskutiniai Assange’s įkurto WikiLeaks internetinio tinklapio paskelbti dokumentai, kuriuos platino pasaulinė žiniasklaida, pagrinde buvo diplomatiniai skandalai, nežiūrint to, kad dauguma paviešintų paslapčių yra paprastos “įdomybės”, apkalbos ir naujienų pranešimai, kurie sutampa su globalistų vykdomais galutiniais tikslais.

Nors Wikileaks 2010 m. paviešino video įrašą15, kaip 2009 m. Bagdade JAV kareiviai iš „Apache“ sraigtasparnio mirtinai sušaudo 14 civilių gyventojų, tarp jų ir Reuters agentūros reporterį, tačiau nei vienas JAV karys taip ir liko nenubaustas.

Jei Assange būtų tikras aktyvistas, jis nebūtų galėjęs gauti jokios priedangos globalistų valdomoje žiniasklaidoje nei dienos. Tariamas jo slapstymasis ir jo ieškojimas tarp Assange ir JAV vyriausybės yra lygiai toks pat žaidimas, kaip Interpolas žaidžia su pasauline teatrališka žiniasklaida, kai tuo tarpu tikrai yra žinoma, kad Interpolas ir JAV vyriausybė gali suimti bet ką, kas jiems yra reikalingas, faktiškai bet kada, ir kai jie to nori, jie meta didžiulius resursus.

Leidinys “The Economist” ir “Financial Times” buvo tarp tos globalistų valdomos žiniasklaidos, kuri sutartinai skleidė gandus apie kiaulių gripo pandemija ir būtinos vakcinos poreikį 2010 m. balandžio mėnesį. Ir tuo pačiu ta pati žiniasklaida blokavo informaciją, kuomet 2009 m. vasario mėnesį Austrijos kompanija “Baxter International” užteršė16 72 kg. sezoninės gripo vakcinos paukščių gripo virusu (H5N1), kuris yra vienas iš pavojingiausių biologinių ginklų pasaulyje, ir kuris pasklido 3-čio biologinės apsaugos lygio laboratorijoje (BSL3 – Biosafety Level 3) ir beveik sukėlė globalinę paukščių gripo pandemiją.

Ta pati žiniasklaidos leidėjų grupė taip pat sutartinai tiekė dezinformaciją apie prieš kelis metus (kaip ir dabar) prasidėjusią finansinę krizę, kurios mechanizmą sukūrė patys bankininkai, kad galėtų pasipelnyti paprastų žmonių sąskaita.

Vienos (Austrija) Ekonomikos Universiteto profesorius Franz Hormann’as duodamas interviu “Der Standart” paaiškino, kaip bankų sukurti pinigai “dingsta ore” panaudojus sukčiavimo modelį. Prof. Hormmann’as taip pat paaiškino, kad dabartinė ekonominė (rinkos) teorija yra politinė propaganda. Tačiau ekonomistų grupė ir Tarptautinio Valiutos Fondas visa laiką gražbyliauja šia propaganda, kad bankai galėtų gauti iš to naudos.

Bankų griūtis sukelia didelius žmonių piniginius, taupomųjų sąskaitų, mokėjimų čekių praradimus ir sužlugdo milijonus žmonių – t.y. tai ko siekia globalistai per Assange. Nepriklausoma JAV rezervų banko sistema reiškia, kad pinigai ar kapitalas padėti banke nebūtinai turi būti jų sąskaitose: jie gali būti investuoti į akcijas ar obligacijas. O vyriausybės už šias investicijas garantijų beveik neduoda.

Kadangi euras griūva greičiau, nei buvo tikėtasi., bankininkai ieško būdų, kaip padedant Assange ir jo WikiLeaks tinklapio paskleista informacija galėtų prisidėti prie eurozonos bankų žlugimo.

Tad belieka tik laukti, kaip globalistų valdoma žiniasklaida su malonumu toliau spausdins WikiLeaks “paslaptis”.

Sarmatai

Gerbiami skaitytojai, jeigu manote, kad informacija pateikta sarmatas.lt tinklapyje buvo jums nors kažkiek naudinga - jūs galite paremti tinklapį SMS žinute arba piniginiu pavedimu į redaktoriaus sąskaitą. Visos jūsų paaukotos lėšos eis tinklapio plėtrai. Iš anksto dėkojame.

Pasidalinkite su sarmatas.lt savo naujiena ar video siužetu!

Gauti naujienlaiškį per Google FeedBurner



Naujienos iš interneto

Rašyti atsiliepimą

Paaiškinimas,
Atsiliepimų skiltis skirta pasidalinti savo nuomone straipsnio tema, ir mums svarbios jūsų nuomones.
Tuo pačiu norime priminti, kad tai nėra skaitytojų tarpusavio rietenų sritis, todėl prašome valdyti savo
emocijas ir nepaversti šios vietos balaganu ir/ar keiksmų mokykla. Taip pat bus sulaikomi iš PROXY
serverių rašomi komentarai.
Komentarai nėra cenzūruojami, bet programa gali automatiškai išmesti atsiliepimus, su keiksmažodžiais.
P.S. Siekiant apsisaugoti nuo reklaminių robotų, peržiūrai taip pat bus sulaikomi komentarai, kuriuose
bus rasta nuorodų, tad rekomenduojame jas dėti be pradinių "http" ir "www".

Svetainę nuo spamo saugo Akismet. Sužinokite kaip naudojami jūsų duomenys.

top