Algimantas Rusteika. Šventųjų karvių pasaulis

2015, 1 gruodžio, 17:52 | kategorija LPT | 20 komentarų | peržiūrų 494 | Spausdinti šį Įrašą | Sarmatai

paveikslėlisYra žodžio laisvės pasaulis. Ant kiekvienos tvoros parašytas ir iš visų sakyklų paskelbtas. Ir yra šventųjų karvių pasaulis. Jos amžinai teisios ir neliečiamos. Net jokio žodelio nepasakysi. Nes yra laisvesnės tarp laisvų ir lygesnės tarp lygių.

Iki užkimimo šaipykis iš savo tautos, jos istorijos ir kultūros, visų iki vieno garsenybių ir menininkų. Gali sau skaniai spjaudyti ant rusų, lenkų, irokėzų ar čiukčių. Šlykštėkimės veganais ar kaimiečiais, premjerais ar prezidentais. Derkim Dievą ir savo šalį, kaimynus, visuotinai pripažintus ir visiems brangius dalykus. Į sveikatą, galima, laisvė. Įprasta, niekas ir nepastebės. Būsi šiuolaikiškai pagirtas tarp vyrų, moterų ir kitų žmonių.

O suabejok šventųjų karvių teisumu – ir tau galas. Negrai, žydai ir neoseksualai yra šventieji. Tarpnacionalinės vertybės. Apie juos kaip apie lavonus – gerai arba nieko. O tai kaip musės moment sulėks reporteriai. Per visur parodys ir užmėtys ekskrementais. Ypač tie, kuriems į savo artimus, jų vargus ir gyvenimus nusišvilpt.

Mylėkim svetimus ir nekęskim savųjų. Kas šiuo keliu toliau nueis – bus palaimintas pro kur tik nori. Vis stebiuosi, ar yra koks nors dugnas? Ar yra kokia nors sveiko proto riba, kurios būtų kažkaip nepatogu peržengti? Ir vis labiau įsitikinu, kad nėra. Modernizuotas kvailybės pasaulis beribis ir skaidrus, kaip debilo šypsena.

Šventųjų karvių reikia, nes šventųjų nebeturim. Ir politikams, ir žmonėms. Kas, kad pieno neduoda. Kaip nedavė ir nugaišę šventieji komunistiniai stabai. Po keliasdešimt metų mūsų anūkai, atsivertę archyvuose šiuolaikinės žiniasklaidos puslapėlį, paklaiks. Nejaugi mūsų bočiai buvo tokie bepročiai?

Ir jie bus teisūs. Toks šventųjų karvių pasaulis. Štai dabar jame karas. Kurio niekas nemato, nes nenori matyti. Netradicinis, šliaužiantis. Užsikuria vis naujas židinys po židinio. Taikių realių sprendimų nėra. Ir vargu ar bus. Priešininkai aiškūs, ryžtingi, pasirengę viskam ir bet kam. Apie pabaigą net negalvoja ir mirti nebijo.

O mes turim dar vieną šventąją karvę. Mus puola būtent su islamo vardu ir vėliava. Ir niekas kitas nepuola. Ir būtent puola dėl to, kad esam ne jie. Nes jei pasakysi pora eilučių iš Korano – tavęs nesušaudys. O jei dar moteris, tai ir visai gerai. Gali tapti fronto žmona visiems tikėjimo broliams.

Kare reikia suprasti, kas priešininkas. Ne tik gintis. Norint laimėti, reikia pulti. Visais frontais. Informaciniu taip pat. Užteks vaidinti, kad grėsmių nėra. Kad visi geručiai ir tik atskiri individai siautėja. Nes karas ateina ne iš Marso. Iš islamo pasaulio.

Kadangi po Paryžiaus nebėra kaip tą neigti, naudingi idiotai išranda naujų būdų kišti galvą į kopas. Juk ne vien islamas turėjo ir turi teroristų! Juk jie žudo ir musulmonus! Ryžtingas veikimas apribotų demokratines laisves, pažeistų begalines šventųjų karvių teises!

Taip, kariauja ne visi. Mažuma. Bet juk visada kare šitaip. Nei Vermachtas, nei Raudonoji Armija, nei slaptoji policija nesudarė daugumos piliečių tose valstybėse. Bet juos rėmė propagandos apsiriję gyventojai. Audringai plojo dėl pergalių, kol viskas nesibaigė pragaru. Ir fašizmas, ir komunizmas naikino savus. Ir tuos, kurie plojo, ir tuos, kurie ne.

Žudo ne islamas, o jo tekstų prisiskaitę fanatikai. Bet musulmonų pasaulis masiškai nepasmerkia žudynių Alacho vardu. Kelių imamų, susirūpinusių savo užpakaliu ir patogumais, neskaičiuokim. Daugelis tyliai serga už savo komandą. Paklauskit mūsų emigrantų, kurie per darbo pertraukas mato, kaip kolegos musulmonai užgula išmaniuosius. Ir vienas kitam gudriai šypsosi, skaitydami gerąsias naujienas iš Europos.

Bet kam tą pasakysi? Ir kas išspausdins? Kam gi malonios problemos ir asmeninės grėsmės? Geriau užsimerkim, užrakinkim duris, įsijunkim teliką. Apsiklokim su žmona šiltai ir lesinkim zylutes. Gyvenkim toliau ir laukim, kol valdžia viską sutvarkys.

Ir tai teisinga, nes asmeniškai nieko nepakeisim. Bet tą, kas prasidėjo, reikia suprasti. Valdžia jau mato ir supranta. Bet bijo panikos, nevaldomų situacijų. Ir šiltai apsiklojusi su žiniasklaida taip pat tyli.

Dauguma mūsų pasimetę ir galvoja apie išlikimą. Tai normalu. Bet svarbu ką sako tie, kurie kalba viešai, rašo ir komentuoja. Nes politikai visada darė, daro ir darys tik tiek, kad valdžioje išliktų. Jei esminių pokyčių visuomenė nereikalaus – niekas jų ir nesiims. O permainų poreikį formuoja būtent žiniasklaida.

Naudingi idiotai bijo ne realaus pasaulio, kuriame gyvena, o savo makaulėse susikurto šventųjų karvių vaizdelio griūties. Karas vyksta tol, kol kas nors jame nugali. Be ryžtingų veiksmų ir aiškaus oponentų įvardijimo jokio karo niekas dar nelaimėjo. Taip, ir be laisvės apribojimų taip pat. Atėjo ir toks laikas. Ir nėra ko čia verkšlenti.

Valdžia gali panaudoti situaciją savo naudai. Ir faktas kaip blynas, kad panaudos. Bet tik tiek, kiek visuomenė leis. Ramybės metai ištiksėjo. Išglebėlių ir stručių niekas nepasigailės. Artėja ne valdžios, o tautų ir valstybių išbandymas.

Turėsim tą, ką nusipelnėm ir sugebam turėti. Atėjo valanda atsimerkti. Dabar kalba ne apie sočius patogumus ir šventųjų karvių teises. O apie situaciją, kuri gali sugriauti visus patogumus ir visas laisves. Visiems.

algimantasrusteika.wordpress.com

 

Sarmatai

Gerbiami skaitytojai, jeigu manote, kad informacija pateikta sarmatas.lt tinklapyje buvo jums nors kažkiek naudinga - jūs galite paremti tinklapį SMS žinute arba piniginiu pavedimu į redaktoriaus sąskaitą. Visos jūsų paaukotos lėšos eis tinklapio plėtrai. Iš anksto dėkojame.

Pasidalinkite su sarmatas.lt savo naujiena ar video siužetu!

Gauti naujienlaiškį per Google FeedBurner



Naujienos iš interneto

komentarų 20

  1. Mindaugas says:

    Taip. Cinizmo viršūne lyginti fašizmą su komunizmu. Straipsnio autorius matyt persistengė. Sėkmės toliau rašant abejotinos vertės rašinėlius….

  2. bravo says:

    Tamsta Mindaugai,ar neteko domėtis komunistu nusikaltimais?jiė 4 kartus viršija nacių,tai duodat ar tik mokykloj tarybinėje istoriją mokėtės?…su pagarba.

  3. KONKURENCIJOS NĖRA says:

    bravo         išimk televizorių iš smegeninės

  4. Mindaugas says:

    to bravo: Patarčiau tamstai nusiimti rožinius akinius ir pasižiūėti į klausimą plačiau.

  5. algimantas says:

    Mindaugui ir bravo – gal norite neigti komunistų nusikaltimus?:) Regis jums ponai laikas išmest TSRS istorijos vadovėlius, nes jau nuklydote nuo realybės. Dar yra iki šiol gyvų žmonių nukentėjusių nuo komunistų, net juokinga tą pasakoti. Ir čia žmonės gyvai pasakoja, o ne per TV. Du juokdariai, atleiskite, kito žodžio nerandu.

    Mindaugą tai jau pažįstu kai aršų tikintį komunizmo rytojumi :)

    Beje tas tikėjimas niekuo nesiskiria nuo Biblijinio – juk MIndaugas, nei kas kitas to komunizmo akyse nematė, o ir niekur žemėje jis neegzistavo, tačiau tiki jo gėrybėmis be jokių įrodymų..

    Tačiau komunizmo adeptai mums parodė, ko galima iš jo laukti.. ypač vykdant „pasaulinę revoliuciją“ ir naikinant „liaudies priešus“ iš tos pačios liaudies :D

    Man toks jausmas kyla, kad MIndaugas „Markso Kapitalą“ vakarais po pagalve deda prieš eidamas miegot. Nes, kaip matau kitų temų net nepripažįsta – kur buvęs, kur nebuvęs prie komunizmo grįžta, kaip ubagas prie savo lazdos.

    Gal atsibuskite MIndaugai – komunizmo laikais jau praėjo (net nebuvę), bent artimiausiems 50-čiai metų. Jūs jo jau tikrai nesulauksite, todėl pereikite prie realių dalykų, užteks utopijas skleisti :)

  6. Mindaugas says:

    algimantui: Cha. Visų pirma parodykite man nors vieną mano rašytą eilutę, kurioje neigčiau (ar iš viso būčiau užsiminęs) apie komunizmo nusikaltimus? Aš tik raginu visapusiškai pažvelgti į šį klausimą. Be to matote, istorija turi tokią savybę-suktis ratu. Taigi nei aš, nei jūs nežinote ir negalite žinoti kaip vystysis reikalai ne taip jau tolimoje ateityje. Beje, kas jums sakė, kad aš negyvenau TSRS laikais? Ar bent jau žinojote, kad tarybų valdžios gyvavimo pabaigoje Lietuvoje gyveno praktiškai 3,7 mln. žmonių, kurių daugiau kaip 80 proc. sudarė lietuvių tautybės asmenys, ką bekalbėti apie klestėjusį meną bei kultūrą. O kiek dabar gyvena? Be to, ką jūs galite pasakyti apie dabartinį genocidą? Mažų mažiausia taip kalbėti kvaila. Argi nesuprantate, kad taip rašydamas, JŪS PATS faktiškai remiate lietuvių tautą faktiškai naikinantį režimą? Ir tik nereikia man pasakoti apie visokius Vaišvilas, sąjūdžius, inciatyvines grupes ir t.t. Būtent „nepriklausomos“ Lietuvos, t. y. kapitalistinės Lietuvos, kaip Amerikos vasalo, egzistavimo laikotarpiu prasidėjo ir įsibėgėjo fizinio lietuvių tautos sunaikinimo procesas, kurį lydi šlykščiausias moralinis bei kultūrinis visuomenės išsigimimas. Tai gal padarykite sau paslaugą. Bent jau tai pripažinkite…

  7. algimantas says:

    Mindaugui – Cha. Išsisukinėjate gerbiamasis. Jūsų pats pirmas komentaras viską pasako :) Tipo fašizmo su komunizmu lygint negalima. Tai, kad jie tos pačios tik skirtingų rankų pirštinės.

    Kalbant apie tuos 3.7 milijonus – taip, žinau tą, tai vėlesnieji laikai, kai komunizmo idėjos jau buvo nuslinkusios į gūdžią praeitį, kai buvo pamiršta „Pasaulinė revoliucija“. Bet kalbant apie tą laiką, kai komunistai tik įsigalėjo Lietuvoje – čia buvo gan nykus teroras – tas jokia paslaptis. O kodėl tiek žmonių buvo tada Lietuvoje? – na tai uždarykite sienas ir po kurio laiko jų vėl prisiveis čia….

    Ar tikite, jog jie toje LTSR gyveno iš meilės tarybinei santvarkai? – Jie gyveno todėl, kad niekur iš jos dingt negalėjo…
    Čia niekas nepasikeitė, tik sienas atidarė – valdžioje tie patys dar neišmirę komunistai, todėl žmonės ir bėga iš čia….

    Tad jūs MIndaugai gal pats pradėkite galvoti.. ir priduokite „Markso kapitalą“ į antikvariatą, tegu ateities žmonėms išlieka. Nes matau, „Tikėjimo šviesiu komunizmo rytojumi“ kitaip išmušt nepavyks. Atsibuskite. Ir kaip siūliau – persijunkite į kitą temą, dalykine. Siūlykite ką galite padaryti iš esmės, o ne savo fantazijas komunistines.

  8. Simas Simaitis says:

    Straipsnis labai geras, matau autoriuje bendramintį. 
    O Mindaugui ir kitiems tinklalapio skaitytojams  pasiųlyčiau paskaityti paviešintą straipsnį:
    http://infa.lt/2932/kaip-teisingai-dirbti-su-informacija/
    Pasistenkite suprasti straipsnio esmę, nesigilindami į autoriaus izoterinius niuansus. Bet kokių -izmų garbinimas ir kūrimas tai tik žmonių pavergimo įrankis, smegenų plovimas, darant iš jų besmegenę avių bandą.

  9. MikasA says:

    Daug čia galima priskaldyti vis labiau nutolstant nuo tikrai svarbios dabar ,šventos karvės temos… O deja man labiausiai paveikė išpuolis prieš ,Bravo… Net du kartus , Na tikrai mums kažko reikia, psichologo ar naujo karo…

  10. tangas says:

    Tai jau taip fašizmo ku komunizmu lyfinti negalima. Komunizmas gerokai baisiau, tiek savos ideologijos ciniškumu tiek nekaltų aukų skaičiais. Praktinos komunizmas labiau nei visos kitos ideologijos išvystė demagogijos ir propagandos meną tuo pačiu išsiskyrė savo ciniškumu ir makjavekliškumu kai kalba eidavo apie savo valstybės piliečius, O teoriškai, na grynai teoriškai abi teorijos ir gražios ir teiisngos.

  11. Ec says:

    Ko jūs čia prie komunizmo prisikabinote, jo su niekuo nesulyginsi, jo tiesiog niekada dar nebuvo :) . Lyginti, sakyčiau, galima būtų nusikaltimus prieš savo ar kitų šalių žmones. Apibendrintai, socialistinė santvarka labiau engė savo šalies žmones, kapitalistinė – kitų šalių, net yra terminas „trečiųjų šalių“

  12. Taigi says:

    Superinis straipsnis. Pagarba autoriui. Laikas Tautai ištraukti galvas iš smėlio, o Lietuvą valdančiam „politiniam elitui“ ištraukti galvas iš savo ponų subinių

  13. Joris says:

    Kažkaip visi pamiršo, kad komunizmą, kaip ir kapitalizmą sugalvojo tie patys žydeliai, kad spalio revoliucijos dalyvius sudarė 95 proc. žydų – tai viešas faktas, kuris tsrs laikais buvo visur aprašytas, kad hitleris, kaip ir Stalinas buvo žydų kilmės, kad KGB aršiausi žudikai – taip niekas dokumentaliai neįrodė, kad didžioji jų dauguma buvo rusai, lietuviai…, o kas konkrečiai – cic, kad visokias bledystes propaguoja (cic) dievo išrinktieji (na pvz. filmukas „kikass“, kur pagr aktorius žydelis, jau pirmose filmo minutėse smaukosi), kad kilmės dokumentus bajorui ar pagal norą ir piniginę savu laiku (18-19 a.) galima buvo įsigyti vos ne kiekvienoje žydelio lafkėje ir t.t. ir pan. Mes čia ginčijamės dėl smulkmenų, kurios, nežinant tikros situacijos tuomet ar dabar, gali būti įvairiai traktuojamos, o šito smirdalyno organizatoriai juokiasi. Kad susigaudyti tame, kas vyksta, reikia ne vienerių metų domėjimosi ir kapstymosi, ir ne visada iš karto pavyksta aprėpti visą marazmatinio spektaklio intrigą. Priešui svarbiausia, kad mes užsiėmę, kad mušamės tarpusavyje, ginčijamės dėl pažiūrų, kurios „reliatyvios“ ir pamirštam realų gyvenimą ir kasdienybę, kurioje nedalyvaudami ir jos nekontroliuodami leidžiamės engiami valdžios, kurią atseit patys išrenkam (vis randa būdą kaip kvailų avinų bandą vaikyti iš vienos pusės į kitą, bet vis tame pat aptvare, kurio buvimo net nesuvokiam), bet tik iš to, kas mums gudriai pasiūloma. Kas informuotas – tas ir ginkluotas. O dauguma mūsų, gaila sakyti, tikri silpnapročiai, bet guodžia tai, kad tie, kas mus gano, silpnaprotystės atžvilgiu visiškai beviltiški, be galimybės susiprotėti, todėl ir daro iš mūsų gyvulius, kad nužeminti žemiau savęs;- o mes vis dar galime atsipeikėti. Dar turime galimybę. Tik reikia kiekvienam asmeniškai pasistengti, visą informaciją tikrinti ir elgtis išmintingai.

  14. Mindaugas says:

    to Joriui: Jūs maišote vieną dalyką. O būtent tai, ką jūs parašėte yra grynų gryniausias sionizmas-žydiškas fašizmas, XXI amžiaus maras. Kas liečia jūsų teiginį, esą marksizmas – tai žydiška teorija, priešiška tautoms ar pačiai žmonijai, tariama pasaulinio žydų sąmokslo dalis, atsakysiu štai ką. Tai pirmiau viso kito parodo didelės „marksizmo kritikų“ dalies pozicijų prigimtį: ne tik negalėdami logiškai ir faktiškai paneigti marksistinių teiginių, bet ir apskritai nieko nenutuokdami apie patį marksizmą, o turėdami tiktai didesnį ar mažesnį susipažinimą su įvairiomis sąmokslo teorijomis bei anti-marksistinėmis rašliavomis, jie dažnai imasi ad hominem pobūdžio „argumentų“, t. y. užsipuldinėja asmenybes, o ne konkrečius jų teiginius.Tokios „logikos“ esmė daugiau ar mažiau tokia: jei ką nors pasako žydas, tai būtinai privalo būti melas ar kokios nors rūšies blogis. Marksas buvo žydas – bent jau savo kilme (su tuo niekas nesiginčija). Vadinasi, visos jo idėjos, visas jo mokslas jau savaime negali būti teisingas, netgi privalo būti klaidingas bei žalingas dėl tos priežasties, kad jis pats buvo žydas pagal savo kilmę.Galbūt šitokią „argumentaciją“ galima laikyti netgi ne tiek ad hominem, kiek ad judaicum, turint omenyje, kad ji visur įžvelgia tariamo žydiško sąmokslo letenas, netgi ten, kur jų ir nėra ir būti vargu ar gali.Be abejo, šitoks klausimas egzistavo seniau, kaip ir egzistuoja dabar, būtent tuo, jog „žydiškumas“, paėmus kiek abstrakčiai, neišvengiamai asocijuojasi su vertelgiškumu, galime sakyti, su tuo, kas vadinama „buržuaziškumu“ arba „kapitalizmo dvasia“.judaizmo religiniame mokyme ir sionizmo ideologijoje egzistuoja radikaliai šovinistinės, ekskliuzyvistinės, rasistinės nuostatos, iškeliančios žydus, kaip tariamą „dievo išrinktąją tautą“, o kitas nurašančias į antrarūšių padarų, vadinamųjų „gojų“, gretas; kaip nekeista, čia, galime pastebėti, judaizmą kritikuojantis antisemitinis fašistinis šovinizmas didele dalimi pasireiškia kaip išvirkščias judaizmas, iškeldamas nebe žydų tautą, bet vokiečių tautą arba vadinamąją arijų rasę į aukščiausią poziciją.Nepaneigiamas dalykas, jog šiuolaikinės globalinės kapitalistinės oligarchijos gretose yra neproporcingai didelis skaičius žydų, kaip ir buvo dar XX ir XIX amžiuose. Tai neigti būtų ne tik absurdiška, bet ir paprasčiausiai nesąžininga. Giliau nesigilinsiu (neužteks vietos), tačiau paminėsiu, kad remiatės klaidingomis metodologinėmis prielaidomis, būtent, filosofiniu idealizmu bei metafizinio požiūrio lemiamu abstrakcijų ir idėjų iškėlimu virš gyvenimo ir istorinės praktikos.Kaip tai bebūtų keista Markso „kritikams“, būtent jo dialektinio materializmo metodas leidžia suvokti ir žydų klausimą, tiktai reikalas yra tame, jog ne kokia nors „dvasia“, protestantiška ji ar žydiška, gimdo konkrečią santvarką, šiuo atveju, kapitalizmą, bet būtent ši santvarka ir jos sukuriamas gyvenimas gimdo „žydiškumą“, kuris egzistuotų su „žydais“ ar be jų.Tai puikiai suprato ir pats Marksas. Jis yra ne kartą yra pasisakęs žydų klausimu ir, tiesą sakant, jo pažiūros buvo tokios, kokioms tūlas šiandienos liberalas mėgintų užkabinti nelamtąją „antisemitizmo“ etiketę. Patikėsite, ar ne, bet Karlas Marksas su talmudizmo ir judaizmo ideologija, švelniai pasakius, nedraugavo.

  15. Mindaugas says:

    Norėčiau pratęsti mintį. Štai pora ištraukų iš jo paties raštų – atskiro veikalo „Žydų klausimu“ bei kartu su Frydrichu Engelsu rašytos „Šventosios šeimos“, kur buvo polemizuojama su tuometiniu vokiečių mąstytoju Brunu Baueriu. „Civilinė visuomenė iš savo gelmių nuolat iškelia žydus.Kas savaime buvo žydų religijos pagrindas? Praktiški poreikiai, egoizmas.Todėl žydo monoteizmas iš tikrųjų yra daugybės poreikių politeizmas, toks politeizmas, kuris taip pat išvietę padaro dieviškojo įstatymo objektu. Civilinės visuomenės principas yra praktiški poreikiai, egoizmas, ir jis toks grynu pavidalu pasireiškė, kai tik civilinė visuomenė visiškai susikūrė sau politinę valstybę. Praktiškų poreikių ir savanaudiškumo dievas yra pinigai.Pinigai yra nuožmus Izraelio dievas, šalia savęs nepakenčiantis jokio kito dievo. Pinigai pažemina visus žmonių dievus ir paverčia juos preke. Pinigai yra visuotinė pati save įteisinusi visų dalykų vertė. Dėl to jie iš viso pasaulio, iš žmonijos, taip pat ir iš gamtos išplėšė jų vertę. Pinigai žmogui yra susvetimėjusi jo darbo ir jo esaties esmė, ir ši svetima esmė privertė žmogų jai paklusti, ir jis ją garbina.Žydų dievas pasidarė pasaulietiškas, jis tapo pasaulio dievu. Vekselis yra tikrasis žydo dievas. Jo dievas yra vien iliuzinis vekselis.“Štai taip žydų klausimu jam skirtame veikale pasisakė Marksas. Vargu ar šitaip galėjo kalbėti „žydų sąmokslo“ dalyvis ar bendradarbis; tačiau, šiaip ar taip, pati reikalo esmė yra ta, jog ne žydiška dvasia pagimdo buržuazinę visuomenę, o būtent šitokia visuomenė, jos materialiniai ir struktūriniai pagrindai, gimdo tokią dvasią, tokį etosą – ir tiktai šių pagrindų panaikinimas gali panaikinti ir pačią „žydiškumo dvasią“.Todėl, darydamas išvadą žydų ir jų socialinės emancipacijos klausimu, Marksas rašo: „Visuomeninė žydo emancipacija yra visuomenės išvadavimas iš judaizmo.“Kitaip tariant, tiktai buržuazinės santvarkos panaikinimas gali likviduoti „žydiškumą“, kuris kyla toli gražu ne iš žydų, kaip etninės grupės „kraujo“ ar „esybės“, o iš istoriškai išsivystančių socialinių konstruktų. Ne žydiškumas gimdo buržuaziškumą, bet buržuazinė santvarka gimdo buržuazinį etosą, kuris ir yra „judaizmo dvasios“ atitikmuo.Kai dėl Markso atžvilgiu keliamų sąmokslo teorijų, tai, apart jų nepajėgumo nuneigti jo teorijų ir idėjų teisingumo, visos jos iš esmės tėra jeigu ne grynos fantazijos, tai tikrų tikriausių sofizmų vaisiai, kurių tikroji paskirtis savo laiku buvo ne kas kita, kaip revoliucinės marksizmo teorijos diskreditavimas su tikslu bet kokia kaina apginti ir išlaikyti buržuazinius nuosavybės ir gamybos santykius.Juk kad ir Hitleriui, kuris pats parsidavė vokiškiesiems kapitalistams, buvo mažų mažiausiai paranku hiperbolizuoti žydų klausimą, iškeliant mintį, esą bėda yra ne kapitalizmas, bet žydai, ne dėl tam tikrų istorinių ar socialinių aplinkybių, bet „žydai savaime“, t. y. žydai dėl tos priežasties, kad jie yra kilę iš žydų.

  16. Mindaugas says:

    Ir pabaigai. Dovanokite, kad tiek daug rašau. Gal kas nors gali pagalvoti, kad tai „spamas“, nesusijęs su straipsniu, tačiau norisi pabaigti mintį. Juokingi ir kaltinimai 1917-ųjų Spalio revoliucijos atžvilgiu, esą jos būta „pasaulinio žydų sąmokslo“ dalies, kai būtent ji, vesta žymiausio Rusijos ir pasaulio revoliucionieriaus, Vladimiro Lenino, sudavė stipriausią smūgį savo meto buržuazijai, įskaitant ir žydiškąją jos dalį. Žinoma, kai kuriems „žydų medžiotojams“ ir čia užeis noras iškelti tokiu pačiu kaip ir Markso atveju ad judaicum principu paremtą „argumentą“: kodėl tada nemaža dalis bolševikų buvo žydai? Argi tai neįrodo pasaulinio žydų sąmokslo egzistavimo?Tiesą pasakius, ne, lygiai taip pat, kaip ir Markso kilimas iš žydų taip pat visiškai nieko neįrodo. Iš kurio nors asmens žydiškos kilmės jokiu būdu logiškai neseka, jog jis automatiškai dėl to savo kilmės fakto turėtų būti „žydiškos“ ideologijos šalininku – taip rimtai tvirtinti tegalėtų pačioje idiotiškiausioje metafizikoje ir mistikoje skęstantys antisemitizmo apologetai.Įdomios ir vertos dėmesio yra vieno šiuolaikinio žydo, neslepiančio savo sionistinių įsitikinimų, taigi, mums ne-draugo, Jurijaus Sliozkino, įžvalgos šiuo klausimu. Lietuviškame vertime prieinamoje savo knygoje „Žydų šimtmetis“ jis atskleidė savo požiūrį į bolševikinę 1917-ųjų revoliuciją santykyje su žydų klausimu: anot jo, bolševikiniame judėjime dalyvavę žydai – o tokių tikrai būta – buvo deviantai, t. y. nukrypėliai nuo „tikrojo“ žydiškumo, žydai, idėjiškai ir principingai paneigę savo pačių žydiškumą ir stoję prieš žydų buržuazijos ir buržuazijos interesus apskritai. Taigi, vulgarų zoologinį antisemitizmą mes privalome keisti moksliškai pagrįstu anti-sionizmu ir religijos kritika.
    P.S. Gerb. redakcijos prašau nepykti, daugiau šiomis temomis nerašysiu :)

  17. Deja, says:

    Deja , „mindaugai“, negaliu su jumis sutikti iš esmės.
    Nemanau, kad jūs šiuo atveju klystate nesąmoningai. Jūs klaidinate žmones, nes tai ką parašėte yra NETIESA. Bet stengdamiesi įtikinti tuo ką sakote „perlenkėte lazdą“ – rašydami „moksliškai“ ir tuo savo „moksliškumu“ norėjote priblokšti skaitytojus. Tai gudrus triukas, kurį naudoja propogandos „profesoriai“. Tie kas daug metų skyrė šios temos domėjimuisi, tikrai netiki šiame straipsnyje parašytais teiginiais, NES TAI NĖRA TIESA. O šiaip jūs gana ĮDOMUS „komentuotojas“.

  18. Ec says:

    Gal tai keistas sutapimas, bet tarp gulago lagerių viršininkų nė vieno ne žydo nebuvo. Na bet jiems galima atleisti, jie juk komunizmą statė tokiu būdu :)

  19. MikasA says:

    Visgi ačiū Mindaugui,, Tikrai gal per zoologiškai žiūrim į ž/dus, O aš tikiu Siono išminčių protokolais, ten žydai save vadina žydais ir tariasi padaryti tai ką padarė. Punkt,, basta…

  20. kabalistas says:

    Mindaugai, tu teisus ir toli gražu nesi vienas taip aiškiai suvokdamas, kas dedasi nuolatos besikeičiančiame pasaulyje. Juk tik matant, kas ko kada ir dėl ko siekia, galima orientuotis. O „vertinimai“, neva kažkas kažkada padarė veiksmą, kuris  DABAR toks nereikalingas būtų, visiškai nereiškia, kad tas kažkas DABAR tokį darytų. – Tokio reikėjo TADA, ir tas turėjo prasmę tik TADA. Kas tesugeba praeitį vertinti vien tik iš dabartinių aktualijų, tas iš vis nesugeba nieko deramai įvertinti.

Rašyti atsiliepimą

Paaiškinimas,
Atsiliepimų skiltis skirta pasidalinti savo nuomone straipsnio tema, ir mums svarbios jūsų nuomones.
Tuo pačiu norime priminti, kad tai nėra skaitytojų tarpusavio rietenų sritis, todėl prašome valdyti savo
emocijas ir nepaversti šios vietos balaganu ir/ar keiksmų mokykla. Taip pat bus sulaikomi iš PROXY
serverių rašomi komentarai.
Komentarai nėra cenzūruojami, bet programa gali automatiškai išmesti atsiliepimus, su keiksmažodžiais.
P.S. Siekiant apsisaugoti nuo reklaminių robotų, peržiūrai taip pat bus sulaikomi komentarai, kuriuose
bus rasta nuorodų, tad rekomenduojame jas dėti be pradinių "http" ir "www".

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

top